.

Beantwoord

Grensbericht uitzetten


Ik ben in Italië en krijg bijna dagelijks het sms-bericht : Welkom in italië..... En dan volgen de tarieven voor bellen en sms-en.
Hoe kan ik dit uitzetten??
icon

Beste antwoord door Natascha 12 July 2013, 11:58

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Komt dat misschien omdat je je toestel steeds helemaal uitzet, waardoor hij zich elke keer weer als een "nieuwe buitenlandse bezoeker" op een Italiaans netwerk aanmeldt als je hem weer aanzet?
Badge +6
Ik ben in Italië en krijg bijna dagelijks het sms-bericht : Welkom in italië..... En dan volgen de tarieven voor bellen en sms-en.
Hoe kan ik dit uitzetten??


Hoi Tomtimmermans,

Welkom op het forum!
Dit bericht kan je uitzetten door een sms te sturen naar 1330 met de tekst info uit.

@Scotsman bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +9
Dat staat toch onderin die SMS dat je dit uit kunt zetten via 1330. Nadat je dat gedaan hebt krijg je een SMS dat dit binnen 2 dagen verwerkt wordt. Weer aanmelden? Stuur INFO AAN naar 1330.
Badge +8
Dat staat toch onderin die SMS dat je dit uit kunt zetten via 1330. Nadat je dat gedaan hebt krijg je een SMS dat dit binnen 2 dagen verwerkt wordt. Weer aanmelden? Stuur INFO AAN naar 1330.

Hoi franswon,

Is dat zo? Dat is wel handig dan, ja. Waarschijnlijk wissen mensen het al sneller dan dat ze dat gelezen hebben. Gelukkig wisten wij het :)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Ik was die SMS-jes ook beu, 's zomers ben ik vaak in België, gisteren nog rondje Via Vlissingen - Breskens - Sluis - Brugge - Maldegem - Zelzate - Stekene - Beveren - Kruibeke (pontje naar) Hoboken - centrum Antwerpen - en via Noord-Antwerpen - Rilland-Bath - Goes weer naar huis.
Dit alles met pols in het gips (maar wel toestemming arts).
In Zwijndrecht (bij Antwerpen) getankt voor € 1,50/liter (super 95), lang geleden dat ik die prijs in NL heb gezien!
Badge +8
Ik was die SMS-jes ook beu, 's zomers ben ik vaak in België, gisteren nog rondje Via Vlissingen - Breskens - Sluis - Brugge - Maldegem - Zelzate - Stekene - Beveren - Kruibeke (pontje naar) Hoboken - centrum Antwerpen - en via Noord-Antwerpen - Rilland-Bath - Goes weer naar huis.
Dit alles met pols in het gips (maar wel toestemming arts).
In Zwijndrecht (bij Antwerpen) getankt voor € 1,50/liter (super 95), lang geleden dat ik die prijs in NL heb gezien!


Dat is een mooi rondje 🙂 Heb nog vrienden in Hoboken.
Goede instelling heb je, don't let the pols get you down ;)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
I keep my wrist up 🙂
Badge +6
I keep my wrist up :)

Hoi Franswon,

Hahaha!!!! Moet je nog lang in het gips?
Reputatie 7
Badge +9
I keep my wrist up :)

Hoi Franswon,

Hahaha!!!! Moet je nog lang in het gips?


Nog minstens tot 1 augustus 😞
Badge +8
Nog minstens tot 1 augustus :(

aftellen dus..
succes!

Reageer