.

Beantwoord

geen sms verkeer

  • 11 August 2013
  • 8 reacties
  • 629 Bekeken

Badge
Ik kan vanaf 10 augustus 2013 geen sms meer ontvangen en versturen? Is er een storing in het postcodegebied 5317?
icon

Beste antwoord door chrisp 12 August 2013, 08:54

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +1
Wat zijn je twee letters van de postcode kan ik even kijken  voor je of er onderhoudswerkzaamheden zijn. ik kan gewoon sms's.

En als je je telefoon opnieuw opstart doet hij het dan?
Badge +1
@blaastest waar kan jij zien of er werkzaamheden zijn?
Badge +1
@erickiel gewoon op de kpn site. kan je zo zien of er werkzaamheden zijn.
Badge +1
@blaastest oke bedankt ik wilde eigenlijk bekijken of kpn netwerk wel voldoende bereik heeft bij een vriendin hier
als ik daar ben gaat telefoon over op 2g en dus geen internet meer of zeer traag
100 meter verderop allees weer 100%
Badge +1
hier kan je dat zien http://www.kpn.com/web/show/id=2591512
Badge
Wat zijn je twee letters van de postcode kan ik even kijken voor je of er onderhoudswerkzaamheden zijn. ik kan gewoon sms's.

En als je je telefoon opnieuw opstart doet hij het dan?



Ik hen mijn telefoon uitgezet en mijn simkaart eruit gehaald. Na een kwartier alles weer teruggezet en hij deed het weer. Mijn vraag: kan dit liggen aan een niet bij apple maar bij Group Deal gekocht oplaadsnoer???
Badge +1
Denkt het niet als het gewoon een oplaadsnoer van apple is. kan het daar niet aan liggen. anders zou dat mischien kunnen. weet niet zeker. mooi dat de telefoon het weer doet.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum chrisp,

Goed om te weten dat het is opgelost. Of ervaar je ook problemen met het bellen zoals je in dit topic aangeeft?

@blaasbeest. Bedankt voor het meedenken. Normaal gesproken nemen wij hier bij de klantenservice contact op met de technische dienst van KPN. De informatie die we daar kunnen ophalen is vaak meer up to date dan informatie die je op de website van KPN kunt vinden.

Groetjes,

Alex

Reageer