.

Beantwoord

Geen sms kunnen versturen

  • 23 April 2013
  • 6 reacties
  • 3094 Bekeken

Badge
hey hallo..

wie kan mij mischien helpen..
ik heb een samsung galaxy ace waar ik gewoon smsen mee kan ontvangen..
alleen kan ik geen smsen versturen dan zegt hij steeds verzenden.. alleen doet hij erg veel niets..lol
ik had eerst een prepaid van lycamobile en dacht dus dat het misschien daar aan lag.. maar nu heb ik een simyo kaart en nu kan ik nog steeds niet smsen..
iemand een idee ?

greetzz steve
icon

Beste antwoord door MartijnR 23 April 2013, 17:55

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Controleer of je het nummer van de sms centrale goed hebt staan. +31653131313
Badge +6
Hoi Steve de Graan,

Welkom op het forum!
Heb je zoals Martijn® aangeeft al gecontroleerd of het nummer van de berichtencentrale juist staat in je toestel.
Wanneer je dit niet juist staat dan kan je zelf geen sms'jes versturen.
Badge
Bedankt voor de reacties

maar het nummer voor de berichtencentralen staat goed ingesteld.. dus dat is het niet :-(
als ik probeer een sms te versturen dan zie je staan zenden en dat blijft net zo lang tot ik anuleer 
verder geeft hij dus ook geen foutmeldingen
Badge +6
Bedankt voor de reacties

maar het nummer voor de berichtencentralen staat goed ingesteld.. dus dat is het niet :-(
als ik probeer een sms te versturen dan zie je staan zenden en dat blijft net zo lang tot ik anuleer 
verder geeft hij dus ook geen foutmeldingen


Hoi Steve de Graan,

Ik heb het vermoeden dat er wellicht een andere instelling niet goed staat in je toestel. Ik raad je aan de handleiding van je toestel te raadplegen anders contact op te nemen met de leverancier van je toestel wellicht kunnen zij je helpen.
Badge
Ja idd.. ik denk dat er niets anders opzit.. igg bedankt voor alle reacties

greetzz steve
Badge +6
Ja idd.. ik denk dat er niets anders opzit.. igg bedankt voor alle reacties

greetzz steve


Hoi Steve de Graan,

Heb je al contact gehad met de leverancier van je toestel? Ben je er achter gekomen waarom je geen sms'jes kan versturen?

Reageer