.

Beantwoord

geen sms bij gemiste oproep, kan ik dat instellen?

  • 1 August 2020
  • 6 reacties
  • 1206 Bekeken

Ik zou graag een SMS willen ontvangen voor elke gemiste oproep, dat gebeurt nu helaas niet. Ik ben dezelfde vraag op dit forum tegengekomen en daar wordt verteld dat de voicemail aan moet staan. Deze is ingeschakeld, maar helaas krijg ik nog geen sms bij gemiste oproepen..

iemand een idee?

icon

Beste antwoord door de leon 1 August 2020, 23:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

Dat is volgens mij een instelling van je telefoon, hetgeen volgens mij geen sms’je is, maar een melding/een bericht dat je een oproep hebt gemist.

Wat voor een telefoon (merk, model en besturingssysteem) heb je?

Reputatie 7
Badge +9

Heb je in je voicemail bij instellingen ingesteld dat je na elke oproep een SMS wilt ontvangen? Hoofdmenu - > Instellingen > toets 2 - > notificatie instellingen > toets 4 - > SMS na gemiste oproep > toets 2. 
Je voicemail moet inderdaad wel aanstaan. Zelfs als je je telefoon helemaal uitgezet hebt, krijg je nadat je hem weer aanzet na enkele minuten een SMS. Gemiste oproep of dat je een voicemail hebt. 

ik heb de stappen doorlopen om de sms functie aan te zetten, deze stond al aan. Helaas krijg ik nog steeds geen sms

Ik krijg wel een notificatie op mijn telefoon, maar geen sms van voicemail. Ik heb naast de notificatie deze sms wel nodig 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Koningkriek,

 

Jammer dat je er niet bent uitgekomen. Vanuit Simyo kan ik je hier niet verder mee helpen, je ontvangt in dat geval alleen een sms wanneer iemand de voicemail heeft achtergelaten.

 

Groetjes,

Daisy

hoe zie ik dan dat er iemand heeft gebeld als mijn telefoon geen bereik heeft?

Reputatie 7

@kongingkriek Zoals @Daisy aangeeft, vanuit Simyo kan men je niet helpen. Dit is een toestelinstelling.

Reageer