.

Beantwoord

Geen MMS kunnen versturen

  • 24 July 2012
  • 5 reacties
  • 650 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Kan geen MMS berichten versturen. Heb Samsung Omnia 1900. Moet het handmatig doen daar ik SMS bericht kreeg dat mijn toestel
niet automatisch ingesteld kon worden. Kan wel internetten en niet mms-en. Kan iemend mij helpen. BVD.
icon

Beste antwoord door Rodex 25 July 2012, 21:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Volg deze stappen?
Badge +6
Kan geen MMS berichten versturen. Heb Samsung Omnia 1900. Moet het handmatig doen daar ik SMS bericht kreeg dat mijn toestel
niet automatisch ingesteld kon worden. Kan wel internetten en niet mms-en. Kan iemend mij helpen. BVD.


Beste Rodex,

Welkom op het forum!
Kan je me laten weten of het na het invullen van de instellingen waarvan Groentjuh de link heeft verstuurd het versturen van MMS'jes nu wel lukt.
Badge
Beste Rodex,

Welkom op het forum!
Kan je me laten weten of het na het invullen van de instellingen waarvan Groentjuh de link heeft verstuurd het versturen van MMS'jes nu wel lukt.


Hallo Natascha ik kan nog steeds geen mms'jes versturen. Ik heb de instellingen stap voor stap gedaan volgens Groentjuh (hartelijk dank voor de moeite
Groentjuh). Voorheen kreeg ik de melding "bericht kan niet verstuurd worden" en nu "Gegevensverbinding mislukt. Controleer instellingen voor gegevens-
verbindingen". Heeft het misschien ook te maken met GPRS-verificatie?
Badge
Het is me eindelijk gelukt om mms'jes te versturen dankzij de instellingen van Groentjuh. Nogmaals bedankt.
Badge +6
Beste Rodex,

Blij te horen dat het allemaal gelukt is.

Reageer