.

Beantwoord

Er is onwijs veel ge-sms't naar het buitenland. Wat nu?

  • 26 December 2016
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Badge
Goede morgen,
Goede morgen,

zie zojuist de factuur van m'n zoon over november en schrik van de kosten.

ga meteen kijken in mijn sinyo en zie direct dat deze maand ook al op 39,50 buiten bundel aangeeft,

nu blijkt dat hij een sms verstuurd heeft om iets te kunnen winnen, deze herhaald zich nu iedere keer a 0,25 cent per keer.
Dit naar Amerika.

Hoe kan ik dit stop zetten, want is blijkbaar een hack...........HELP !
icon

Beste antwoord door Jihane 27 December 2016, 17:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Ronnie0266,

Welkom op het Simyo Forum!

Wauw, wat vervelend! Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie inderdaad dat er onwijs veel sms'jes naar de VS zijn verstuurd. Ik zie ook dat dat op 2 december gestopt is. Dat is dan goed nieuws! Stel je voor dat het nu nog steeds door zou lopen!

Ik raad je aan om de volgende stappen te ondernemen: wil je de optie 'Bellen in/naar het buitenland' uitzetten via Mijn Simyo? Dat doe je door in te loggen en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Als je dat gedaan hebt, weet je zeker dat er geen berichten naar het buitenland verstuurd kunnen worden.

Ik wil jou ook wel tegemoetkomen hierin, omdat ik goed snap dat je hiervan bent geschrokken. Ik ga de helft van die kosten vergoeden dus 🙂 Nu zijn de buitenbundelkosten € 39,50, maar straks is dat nog € 19,75, Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Badge
Jihane,

Super bedankt voor je snelle reactie. Zal dit inderdaad voor dit toestel gaan uitzetten. Goeie tip
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ronnie0266,

Namens Jihane: graag gedaan. :D

Ik wens je alvast een fantastisch nieuw jaar toe!

Groetjes,
Asma

Reageer