-
-
Startend Simyaan
-
4 reacties
Sinds eind november ben ik lid van simyo. Toen ik de factuur over november kreeg schrok ik me rot. Ik zou 60 smsjes verstuurd hebben terwijl er did daadwerkelijk maar 6 waren. Er zaten nummers tussen waarnaar ik 24 smsjes gestuurd zou hebben en dat allemaal op hetzelfde tijdstip. Vraag ik me toch af hoe ik dit voor elkaar zou moeten krijgen. Ik heb het teruggezocht maar het was echt masr 1 sms. Nu las ik later dat 1 sms 160 tekens mag bevatten. Dus ik helemaal nageteld kom ik uit op 8 sms jes en nog steeds niet op 24. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met de klantenservice die gaf aan dat het wel aan mij zou liggen dat de telefoon in mijn tas wel ergens op een knop zou blijven hangen en ik zo iedere seconde misschien wel 1 teken zou versturen. Totale onzin heeft mij geen enkele verklaring gegeven en bleef volhouden dat het aan mij lag. Lekkere hoge rekening hierdoor. Nu heb ik de rekening van december gekregen, ruim 70 euro! Zou 100 minuten buiten bundel hebben gebeld, dat zou nog kunnen, lig langdurig in het ziekenhuis dus bel wat meer, heb de minuten daarom ook opgehoogd, maar weer die smsjes. 50 deze keer terwijl ik er maar 16 verstuurd heb. Hoe kan dit? Ik kan wel een sms bundel erbij pakken, maar dat wil
Ik niet omdat ik bijna alles via what s app en facebook messenger stuur en maar een enkele keer sms. Dit zou normaliter gewoon moeten kunnen met de gecombineerde bel/ sms bundel.
Graag zou ik hiet een bevredigende oplossing of uitleg voor willen hebben. Ik durf nu geen sms meer te versturen en dat kan niet de bedoeling zijn. U zult begrijpen dat ik in die korte tijd dat ik klant bij jullie ben zeer ontevreden ben, zeker ook op de wijze hoe ik telefonisch te woord ben gestaan.
Gr. Jacqueline