.

Beantwoord

Binnen MijnSimyo sms versturen?

  • 15 June 2013
  • 13 reacties
  • 1078 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik meen eens gelezen te hebben dat het mogeljk is om online een sms op te stellen en te versturen, binnen MijnSimeo dus.
Ik vind daar echter niets over terug op jullie site.
Kan dat nu wel of kan dat niet (meer)?
icon

Beste antwoord door Charlene 17 June 2013, 10:01

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Bij "mijn Simyo" staat sms versturen. Dus het kan nog steeds.
Badge +8
Ik meen eens gelezen te hebben dat het mogeljk is om online een sms op te stellen en te versturen, binnen MijnSimeo dus.
Ik vind daar echter niets over terug op jullie site.
Kan dat nu wel of kan dat niet (meer)?


Hoi Steef,

Dat is nog steeds mogelijk :)
Als je inlogt op 'Mijn Simyo' dan kun je terecht onder het kopje SMS versturen. Vanaf daar kun je eenvoudig een sms-bericht opstellen. De teller geeft aan wanneer je het standaard aantal van 160 tekens voor één sms-bericht bereikt hebt.
Je kunt hem meteen versturen of kiezen voor een later moment.

Laat je even weten of je het hebt kunnen vinden?

Groetjes,
Charlene
Bedankt Martijn en Charlene, ik heb het gevonden! Was vermoedelijk tè simpel.. 😉
Badge +8
Bedankt Martijn en Charlene, ik heb het gevonden! Was vermoedelijk tè simpel.. ;)

Geen dank! Sms ze.. 🆒
En tot ziens op het forum, mag ook met simpele dingen ;)

Groetjes,
Charlene
Kan dit nog steeds?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi MAKat,

Deze optie is een hele tijd beschikbaar geweest, maar is er helaas bij de ontwikkeling van de nieuwe Mijn Simyo omgeving besloten om deze optie weg te laten (een paar weekjes terug). Er werd helaas te weinig gebruik van gemaakt en was daarom niet rendabel om in de nieuwe persoonlijke pagina te bouwen.

Groetjes, Tiury
jammer ....
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ehka, welkom op het forum van Simyo :)

Ik begrijp dat jij het ook jammer vindt. Helaas is het op dit moment niet meer mogelijk.

Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te bereiken.
Dit betekent dat ik een Simyo kaart die in een GPS tracker zit die ik niet bij de hand heb, niet meer actief kan houden: ik kan er niet mee bellen en ook niet zo een SMS mee versturen, hetgeen ik altijd vanaf de website deed.... De beperking geeft dus praktische problemen. Is er een andere manier om een SIM kaart actief te houden?
... MvG Rob Witz
Dit betekent dat ik een Simyo kaart die in een GPS tracker zit die ik niet bij de hand heb, niet meer actief kan houden: ik kan er niet mee bellen en ook niet zo een SMS mee versturen, hetgeen ik altijd vanaf de website deed.... De beperking geeft dus praktische problemen. Is er een andere manier om een SIM kaart actief te houden?
... MvG Rob Witz

Beste Rob lees dit maar ff.
https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/alternatief-websms-om-nummer-actief-houden--29437/index1.html#post107183

Groeten,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Rob Witz, welkom op ons forum!

Heb je iets aan het topic dat Friesian aangeeft?
Ook ik gebruikte deze optie voor exact dezelfde reden, voor het actief houden van de simkaart in een gps-tracker waar ik langere tijd niet bij kan en waarvan de batterij op is. De tracker bellen kan dan dus ook niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fred Silven,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je de optie mist kan ik begrijpen. Op dit moment is er nog niets bekend over het eventueel terugkeren van de optie. Heb je het topic wat Friesian heeft gedeeld al doorgenomen? Wellicht staat hier iets tussen voor je.

Groetjes,
Angela

Reageer