.

Beantwoord

betalen met beltegoed lukt niet.

  • 15 August 2015
  • 1 reactie
  • 356 Bekeken

Op een facebook app wil ik iets kopen met beltegoed.
Maar als ik een bericht krijg waarop ik ok moet beantwoorden om te betalen en ik ook ok verstuurt komt er te staan betaling mislukt. k heb genoeg beltegoed dus dat is het probleem niet. wat kan het probleem zijn? bij mijn vorige telefoon stond betalen via sms of zoiets uit maar bij mijn iphone 5 die ik nu gebruik zie ik zoiets niet staan bij instellingen.
icon

Beste antwoord door Angela 17 August 2015, 13:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi Martinos,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit even komt navragen. Je kunt alleen gebruik maken van deze diensten, als je betaalde smsdiensten niet geblokkeerd staan. Je raadt het vast al, in jouw geval staan deze diensten geblokkeerd op jouw aansluiting. Het is voor mij mogelijk om dit te deblokkeren. De voorwaarde hieraan is het volgende: Er moet in totaal minimaal €30 opgewaardeerd zijn via iDeal. Jij hebt tot nu toe €20 via iDeal opgewaardeerd. Als jij met €10 opwaardeert, kan ik het voor je in orde maken.

Houd er rekening mee dat de kosten voor deze diensten hoog op kunnen lopen. Dit zou natuurlijk zonde zijn van jouw tegoed. Laat je even weten wanneer je hebt opgewaardeerd en of ik de blokkade kan verwijderen?

Groetjes,
Angela

Reageer