.

Beantwoord

Betaalde SMS berichten, waar komen zij vandaan?

  • 22 January 2016
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Ik lees zojuist over betaalde SMS berichten. Ook wij werden hiermee geconfronteerd. Totaal werd er 60 Euro afgeschreven. To wij met Simyo hierover belden. Ja, wij hadden toestemming gegeven voor betaalde SMS berichten, dus konden zij er verder niets aan doen. Pertinent onwaar. Wij hadden absoluut GEEN toestemming gegeven. Maar het probleem is dat je het niet kunt bewijzen. Deze mobiel wordt uitsluitend door mijn echtgenote gebruikt om in paniek situaties te kunnen bellen. Vandaar de prepaid. Ik ben benieuwd naar verdere reacties van andere gedupeerden. Ik vind in ieder geval dat ook Simyo baan treft.
Henk Schuijt
icon

Beste antwoord door Estelle 23 January 2016, 08:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik bedoel in de laatste zin: Simyo treft ook BLAAM.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Hanna2Henk,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je het idee hebt dat je onterecht betaalde sms'jes ontvangen hebt. Fijn dat je hier al contact over opgenomen hebt met onze klantenservice, voordat je dit topic opende. Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt. Op 6 december heb jij om 0:01 een sms'je naar 7090 gestuurd. Dit sms'je kostte €0,01. Op Mijn Simyo > Verbruik zul je dit ook terug zien.

Dit sms'je was de activatie voor de ontvangst van meerdere betaalde sms'jes. Dit kunnen wij niet automatisch voor je uitzetten. Inmiddels hebben wij dit wel uitgezet, na ons contact. Het is niet mogelijk dat er ineens betaalde sms'jes verzonden worden. Deze worden eerst vanaf de simkaart door bijvoorbeeld een sms geactiveerd.

Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Estelle

Reageer