.

Beantwoord

Betaal ik extra voor sms'en naar het buitenland vanuit Nederland?

  • 23 February 2018
  • 2 reacties
  • 880 Bekeken

Badge
Ik heb in Nederland smsjes verstuurd naar iemand in Nederland, maar met een buitenlands nummer uit Frankrijk. Vallen deze kosten binnen of buiten mijn bundel?
icon

Beste antwoord door Scotsman 23 February 2018, 17:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bepalend is de plaats waar jij je bevindt, of om het preciezer te zeggen, of je met een Nederlands of een buitenlands netwerk bent verbonden. Ben je met een Nederlands netwerk verbonden (KPN in het geval van Simyo), dan vallen deze kosten buiten je bundel. Ben je met een buitenlandse provider binnen de EU verbonden (en dat kan ook als je je in Nederland in de buurt van de grens bevindt en met een Duitse of Belgische provider bent verbonden) dan vallen de kosten van een sms'je naar een Frans nummer wel binnen je bundel. Raar maar waar.
Reputatie 6
Badge +5
Hi LindaB,

Scotsman legt het allemaal haarfijn uit 🙂 Voor het sms'en vanuit Nederland naar het buitenland worden kosten gerekend. Als je aan het roamen bent (verbinding maakt met een provider in het buitenland), valt een sms'je wel binnen de bundel. Meer informatie hierover kan je op het volgende blog vinden. Heb je hier verder nog vragen over?

Scotsman, bedankt!

Groetjes,
Niels

Reageer