.

Vraag

Z.s.m. vervangene simkaart deblokkeren

  • 2 March 2012
  • 7 reacties
  • 572 Bekeken

Badge
Hoi!

Ik heb woensdag middag al een mail gestuurd om mijn vervangende simkaart te laten deblokkeren! Helaas heb ik nog geen reactie gekregen, en ik kan ook niet met mijn telefoon naar de klantenservice bellen zoals beschreven en ook niet met een ander telefoon omdat ik altijd dan de klantenservice van de provider van dat mobiel terecht kom en niet van simyo!

Ik heb mijn mobiel wel echt heel snel weer nodig!!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Met vriedelijke groeten,

Carolien

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Lientje,

Welkom op het forum!
Wij hebben de simkaart inmiddels gedeblokkeerd. Wij verzoeken je de simkaart uit te schakelen en opnieuw aan te zetten zodat je simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk.

Groetjes,

Manisha
beste Manisha

Ik heb ook reeds mijn simkaart ontvangen en probeer deze te activeren. als ik dit op de site wil doen wordt ik omgeleid naar een inlogscherm. als ik hier inlog gebeurd er verder niets. Ik heb ook de hele dag door proberen te bellen maar wegens drukte niemand aan de lijn gekregen. Zou mijn simkaart ook geactiveerd kunnen worden? bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,

Lodewijk de Stoppelaar
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lodewijk,

Wij hebben je simkaart inmiddels geactiveerd.

Groetjes,

Manisha
Badge +1
Hoi, :)
Ik heb een gewone simkaart, maar wil een ander toestel gebruiken waarvoor ik een micro simkaart nodig heb. Nu heb ik een paar vragen:

1. Als ik via selfservice op 'aanvragen vervangende simkaart' klik, kan ik dan ook kiezen tussen gewoon en micro?
2. Als ik een micro simkaart van jullie heb ontvangen, en die heb geactiveerd, kan ik de oude gewone sim dan nog gebruiken als ik weer een ander toestel wil gebruiken? Kan ik die gewone sim dan weer activeren?

Alvast bedankt. :)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Martine,

1. Als je een Simyo abonnement hebt en je besteld een vervangende simkaart ontvang je een https://link https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/combi-simkaart-1952/. Een combisimkaart is ook uitdrukbaar tot het micro formaat. Je moet er wel rekening mee houden dat wanneer je een vervangende simkaart besteld, je aansluiting op je huidige simkaart direct weg valt. Je kan daarom ook via de klantenservice of door mij een privé bericht te sturen een micro simkaart bestellen. We sturen dan een ongekoppelde micro simkaart die je, na ontvangst, moet activeren. Je blijft dan wel bereikbaar op je originele simkaart.

2. De micro simkaart vervangt de originele simkaart. Deze kun je achteraf dan niet meer gebruiken.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoi Alex,

Nee, alsjeblieft niet doen hoor!! :eek: Niet mijn aansluiting laten wegvallen!! Ik ga géén simkaart bestellen, want een medewerker van een telefoonwinkel heeft mijn simkaart al geknipt met een handig tangetje. Ook heb ik een adaptertje van hem gekregen, waarmee ik hem altijd weer als gewone sim kan gebruiken. Je zou in principe de tot micro sim geknipte simkaart ook weer terug kunnen plaatsen in het frametje van je oude simkaart, en er een plakbandje achter plakken. Precies hetzelfde als een adapter.
Bedankt voor je reactie en uitleg. :)


Hoi Martine,

1. Als je een Simyo abonnement hebt en je besteld een vervangende simkaart ontvang je een https://link https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/combi-simkaart-1952/. Een combisimkaart is ook uitdrukbaar tot het micro formaat. Je moet er wel rekening mee houden dat wanneer je een vervangende simkaart besteld, je aansluiting op je huidige simkaart direct weg valt. Je kan daarom ook via de klantenservice of door mij een privé bericht te sturen een micro simkaart bestellen. We sturen dan een ongekoppelde micro simkaart die je, na ontvangst, moet activeren. Je blijft dan wel bereikbaar op je originele simkaart.

2. De micro simkaart vervangt de originele simkaart. Deze kun je achteraf dan niet meer gebruiken.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex,

Nee, alsjeblieft niet doen hoor!! :eek: Niet mijn aansluiting laten wegvallen!! Ik ga géén simkaart bestellen, want een medewerker van een telefoonwinkel heeft mijn simkaart al geknipt met een handig tangetje. Ook heb ik een adaptertje van hem gekregen, waarmee ik hem altijd weer als gewone sim kan gebruiken. Je zou in principe de tot micro sim geknipte simkaart ook weer terug kunnen plaatsen in het frametje van je oude simkaart, en er een plakbandje achter plakken. Precies hetzelfde als een adapter.
Bedankt voor je reactie en uitleg. :)


Hoi Martine,

Zonder jouw toestemming doen we niks ;)

Bovengenoemd verhaal is ook een goede oplossing.

Groetjes,

Alex

Reageer