.

Beantwoord

Welke simkaart

  • 1 October 2012
  • 10 reacties
  • 565 Bekeken

Mijn iphone is zojuist stuk gegaan en nu past mijn microsim niet in mijn oude antieke nokia (die overigens wel altijd top bereik heeft itt de iphone).

Ik hoor graag wat voor een simkaart ik ontvang wanneer ik een nieuwe aanvraag.

Het liefst ontvang ik een normale (ouderwetse grote) waar ik de microsim straks - wanneer ik mijn iphone weer terug heb- zo uit kan drukken zodat ik daarna niet wéér moet switchen (jullie moet bellen en betalen voor een nieuwe, dit keer micro, sim) en dus weer 2 dagen(?) niet bereikbaar ben.

Ik hoor graag hoe dit zit.

P.s.: de berichten op twitter aub negeren, reageer aub via deze post (ben niet erg handig met twitter.
icon

Beste antwoord door Alex 4 October 2012, 12:11

Bekijk originele reactie

10 reacties

Ben inmiddels 2 hele dagen bezig geweest met de vragen over mijn simkaart; welke simkaart ontvang ik en hoe gaat dit in zijn werk. Ook het bevestigen van het feit dat ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd blijkt lastig.

Op verzoek via twitter een account aangemaakt en na veel pijn en moeite met simyo het gesprek aangegaan (moest uiteindelijk via 'direct message', maar dat werkte niet omdat je elkander blijkt te moeten 'volgen' om direct messages te kunnen versturen). 

Na uitsluitsel over de simkaart zelf via de 'selfservice' tab via mijn simyo een nieuwe simkaart aangevraagd. Bij het vragen naar de bevestiging (aangezien hij in 'mijn simyo' nog steeds het bericht weergeeft dat ik moet bevestigen, ondanks het feit dat ik dit al 3 keer heb gedaan en ik geen emailbevestiging heb ontvangen) is er tot op heden niet gereageerd.

Prachtig, dat self-service en het online aanpassen van bundels maar dan moet er wel snel en adequaat gereageerd worden. Om het dan op deze manier af te laten weten is wat mij betreft 3 x niks.

P.s.: naast deze 'online' pogingen heb ik de afgelopen 2 dagen maarliefst 1u en 45 minuten in de wacht gestaan omdat 'het momenteel erg druk is, wij adviseren u om op een later tijdstip terug te bellen'. 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Frano09,

Allereerst excuses voor de beperkte bereikbaarheid. Ik heb je aansluiting bekeken en gezien dat je een vervangende simkaart hebt aangevraagd. Dit is inderdaad de correcte manier. Op het forum, maar ook bij de 'veelgestelde vragen' wordt ook uitleg gegeven over hoe je een vervangende simkaart kan bestellen en wat voor simkaart je dan ontvangt. Overigens zie ik dat er 4 keer een vervangende simkaart is aangevraagd. Dit lijkt me niet correct. Ik zal een correctie op je factuur laten uitvoeren zodat het niet 4 keer in rekening wordt gebracht. Ik heb je een privé bericht gestuurd met het simkaartnummer van de simkaart die je straks moet gebruiken. Je ontvangt in ieder geval een combisimkaart, omdat je een Simyo abonnement hebt. Deze kun je dus later ook tot het micro formaat uitdrukken. Op je persoonlijke pagina vind je de juiste pin en pukcode.

Groetjes,

Alex
Goedemorgen Alex,

Inmiddels is de factuur binnen en is mij 4 keer een vervangende simkaart in rekening gebracht, de afspraak was dat dit gecorrigeerd zou worden op de factuur. Kun je hier aub zsm naar kijken?

Hartelijk dank en ik hoor graag zsm van je.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Frano09,

Er is inmiddels 15 euro in mindering gebracht. Het bedrag dat er geïncasseerd zal worden zal €15,00 lager zijn dan het factuurbedrag.

Excuses voor de verwarrende communicatie.
Hey Frano09,

Er is inmiddels 15 euro in mindering gebracht. Het bedrag dat er geïncasseerd zal worden zal €15,00 lager zijn dan het factuurbedrag.

Excuses voor de verwarrende communicatie.




In mijn simyo staat nog steeds de factuur incl. de 15,-. Gezien de  tijd die ik er inmiddels aan kwijt ben (vorige maand bij het verkeerd verwerken van de nieuwe simkaarten en nu voor het corrigeren van de factuur) mag de factuur ook wel helemaal vervallen...
Badge +6
Beste Frano09,

De €15,- is gecrediteerd op je aansluiting het bedrag dat zal worden afgeschreven is €22,23 voor de maand oktober.
Beste Frano09,

De €15,- is gecrediteerd op je aansluiting het bedrag dat zal worden afgeschreven is €22,23 voor de maand oktober.


Hoi Natascha,

Wordt dat ook in de factuur verwerkt en zo nee kun je me de gecorrigeerde factuur svp toesturen, ivm zakelijke betaling.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frano09,

Dit is helaas niet mogelijk.

Groetjes,

Alex
Hoi Frano09,

Dit is helaas niet mogelijk.

Groetjes,

Alex


Hallo Alex,

Het spijt me maar ik heb gewoon de factuur nodig van de betaling nodig voor de administratie anders kan ik dit niet verantwoorden.

Ik hoor graag van je of wie ik hier voor moet bellen.

Met vriendelijke groet,
Badge +2
Beste Frano09,

Zoals eerder aangegeven is dit helaas niet mogelijk. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie

Reageer