Sinds laatst heb ik mijn nieuwe Simyo prepaid simkaart ontvangen. Na ontvangst heb ik de simkaart meteen in mijn telefoon gestopt, alleen het probleem is dat hij niet wordt herkent. De telefoon bedraagt een iPhone 5s. deze dingen heb ik al geprobeerd: telefoon aan/uitzetten, netwerkinstellingen herstellen, geforceerd rebooten, sim eruit halen en er weer in zetten en ook heb ik de sim in mijn oude iPhone 4s gestopt (door de nano-sim weer in de micro-sim vorm te stoppen) maar ook de 4s gaf aan dat er geen simkaart erin zat. De huidige situatie is dus nu als volgt: in mijn oude 4s heb ik weer mijn vorige simkaart gestopt omdat ik anders niet bereikbaar zou zijn (de oude sim herkent hij dus wel) en in de 5s zit nu de Simyo simkaart die dus niet wordt herkent. De telefoons zijn gekoppeld aan dezelfde Apple ID (misschien gaat er daardoor iets fout:?) op Mijn Simyo staat dat de simkaart actief is. verder had ik bij het bestellen ook nummerbehoud aangevraagd en dat bevindt zich nog in de eerste status zoals het staat in Mijn Simyo. ligt het probleem dan aan de simkaart zelf? of zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden 😳
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie