.

Vraag

Waarom kan ik geen sms ontvangen in het buitenland?

  • 23 March 2022
  • 6 reacties
  • 1553 Bekeken

Hi, ik kan geen sms ontvangen in het buitenland met mijn prepaid simkaart. Is er een mogelijkheid om dit te fixen?

 

 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Smh,

 

Bedankt voor je reactie. Ja zeker, kun je mij een privé bericht sturen met daarin jouw telefoonnummer, naam, adres, en email adres? Ik reset het toestel dan gelijk even,

 

Groetjes,

 

Nihad

Ik heb alle instellingen al geprobeerd, is het een mogelijkheid om mijn simkaart te resetten oid?

Reputatie 5
Badge +4

Je hebt helemaal gelijk @Friesian, ik heb me vergist ;). Wel kun je handmatig het netwerk selecteren om te kijken of dat werkt! Heb je al geprobeerd om een SMS te sturen vanuit een ander toestel met een ander nummer? 

 

Ik hoor graag van je.

 

Groetjes,

 

Nihad

@Nihad de APN heeft totaal niets te maken met sms eerder met internet. 😉

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Smh,

 

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen sms berichten kunt ontvangen in het buitenland. Zoals @Friesian aangeeft, is het handig om te kijken of de 'buitenland' opties aanstaan via Mijn Simyo. Mochten die aanstaan dan kun je ook even jouw APN instellingen nakijken en vervolgens handmatig het netwerk selecteren. Het bovenste netwerk is meestal het sterkste netwerk! 

 

Groetjes,

 

Nihad

Hoi @Smh 

Staat bellen in en naar het buitenland aan op jouw Mijn Simyo? Telefoon al opnieuw opgestart? 

Reageer