.

Vraag

Waarom heb ik de melding geen sim alleen noodoproepen?

  • 28 January 2023
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb mijn sim-kaart er uit gehaald en er weer in en dat werkte ook niet. Dus heb ik in een andere telefoon gedaan en daar kon hij hem ook niet vinden wat moet ik nu doen 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Zou het kunnen dat je simkaart is geblokkeerd? Heb je SMSjes of mail gehad in die richting?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jan82,

Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat je deze melding krijgt! Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat er nog een aanvraag voor nummerbehoud in het systeem staat. Als je nu dus de simkaart zou gebruiken maak je gebruik van het tijdelijke nummer en daar zijn de bundels niet op actief, hierdoor maak je buitenbundel kosten. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan laat ik het verzoek van nummerbehoud voor je annuleren en voer ik een reset uit op jouw simkaart. Ik zie graag je bericht tegemoet!

Bedankt voor jullie reacties @wimj12 en @RicoK!

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

@Jan82 Heb je al gekeken naar @wimj12’s reactie?

Hoe oud is je simkaart? Een simkaart heeft geen eeuwig leven en kan, zodra deze wat ouder wordt, van de een op de andere dag de geest geven. 
Als er geen andere oorzaken aan je probleem ten grondslag liggen, zal Simyo je een nieuwe kaart verstrekken.

Reageer