.

Beantwoord

Waar vind ik mijn simkaartnummer?


Badge
Hallo, ik ga overstappen naar een anderen provider en heb voor het nummerbehoud mijn simkaartnummer nodig. Zij vragen om een 9-cijferig nummer, maar ik zie op de simkaart een nummer staan met een letter er in. Wanneer ik dat nummer invoer dan wordt het niet herkend. Kunt u mij laten weten wat het juiste simkaartnummer is?
icon

Beste antwoord door Alex 12 November 2013, 13:33

Bekijk originele reactie

169 reacties

Badge +6
Beste Loontje,

Welkom op het forum!
Simyo heeft net als KPN en Hi simkaartnummers van 8 cijfers en niet langer. Ik zal je in een privé bericht je simkaartnummer versturen.
Beste Simyo,

Ik probeer al heel de dag te bellen, maar tevergeefs. Mijn vraag is, ik heb ongeveer een maand geleden een nieuwe telefoon besteld en heb daarbij ook een nieuw abonnement aangevraagd en omdat ik graag mijn nummer wil behouden, willen ze graag mijn sim kaart nr weten. Alleen kan ik deze helaas niet vinden op mijn Simkaart maar de andere provider heeft hem in deze dagen nodig.

Mijn abonnement staat niet op mijn naam maar op Jacqueline van Zeggeren.
Zou u deze mij willen toesturen?

Met vriendelijke groeten,
Rachel van Zeggeren.
Hallo, Ik kan mijn simkaart nummer niet meer lezen omdat de winkel mijn simkaart heeft verknipt om er een micro sim van te maken. Nu wil ik graag het nummer weten. Iemand een idee hoe ik dit kan vinden???
Badge +2
Beste Oebie,

Ik heb je een privébericht gestuurd met je simkaartnummer. Check je inbox.

Groetjes,

Arie
Hallo, ik ga ook overstappen naar een andere provider. Op de pagina nummerbhoud van die aanbieder krijg ik continu de melding dat het SIM nummer niet correct is. Ik zie ook maar 7 cijfers op het kaartje. Kunt u mijn SIM nummer achterhalen ?
Mvg, Annick
Badge +2
Beste annick,

Spijtig om te horen dat je overstapt naar een andere provider. Ik heb je een privéberichtje gestuurd met het juiste simkaartnummer.

Groetjes,

Arie
Beste Simyo,

Ik heb hetzelfde probleem!

Kunt u mijn simkaartnummer toesturen?

Groet,

Ruben
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum viamijn,

Ik heb je jouw simkaartnummer in een privebericht toegestuurd.
hallo, ik ben nebi uzuner ik wil weg van simyo ik wil naar lyca mobile,maar ik heb de simkaart nummer nodig maar ik heb die buitenkant kwijt van de simkaart
kunnen jullie naar mij mijn simkaartnummer verzenden met een mail als jullie zo beleefd zijn want ik krijg facturen voor niks daarom stap ik over
ik heb mijn simkaart laten knippen en nu heb ik een micro sim ik wil mijn simkaart nummer
Mijn simkaart heb ik ook laten knippen en nu kan ik mijn simkaart nummer ook niet vinden. Kunnen jullie deze naar me toe sturen. Ik heb net geprobeerd te bellen met klantenservice. Helaas na 20 minuten wachten, heb ik maar opgehangen. Misschien dat het via deze weg sneller gaat.
Badge +2
Beste nebi en ilhansen,

Ik heb jullie beide een mail gestuurd met daarin jullie simkaartnummer. Als jullie verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groejes,

Arie
Hallo,

Ik wil graag overstappen naar een andere provider. Maar kan mijn simkaart nummer niet vinden.
Kunnen jullie dat voor me zien?

Groet,

Peter Jansen
Badge +6
Hallo,

Ik wil graag overstappen naar een andere provider. Maar kan mijn simkaart nummer niet vinden.
Kunnen jullie dat voor me zien?

Groet,

Peter Jansen


Hoi Peter94,

Kan je mij een privé bericht sturen met als controle je huisnummer, postcode en geboortedatum.
Wanneer ik deze gegevens heb ontvangen zal ik je simkaartnummer toesturen.
Ook ik ben mijn simkaartnummer kwijt, kunnen jullie mij helpen?
Badge +1
Ook ik ben mijn simkaartnummer kwijt, kunnen jullie mij helpen?

Hoi JordiB,

Welkom op het forum!

Moderator Queenie heeft je simkaartnummer in een privé bericht verstuurd.
Ook ik heb problemen met mijn simkaartnummer ivm nummerbehoud. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum kelev,

Zou je vraag iets specifieker kunnen omschrijven? Heb je een nieuwe bestelling bij Simyo gedaan en wil je een telefoonnummer meenemen of heb je een bestelling gedaan bij een andere provider en wil je een Simyo nummer laten over zetten?

Groetjes,

Alex
Goedemiddag,

het simkaartnummer is niet meer leesbaar. Waar kan ik dat vinden? in mijn Simyo misschien?
Hallo,

ik heb 8 cijfers nodig voor mijn simkaartnummer maar kan er maar 7 vinden.
Ik wil graag me volledige simkaartnummer weten.
Geachte heer/mevrouw,

Het simkaartnummer van mijn simkaart nummer wordt niet herkend door nummerbehoud en wordt door Simyo geweigerd als mijn nieuwe provider nummer behoud aanvraagt, Wat is mijn juiste simkaart nummer?

Met vriendelijke groet,

Dave
Ik zou graag je simkaartnummer willen weten??
Reputatie 5
Badge +10
Goedemiddag,

het simkaartnummer is niet meer leesbaar. Waar kan ik dat vinden? in mijn Simyo misschien?


Hallo,

ik heb 8 cijfers nodig voor mijn simkaartnummer maar kan er maar 7 vinden.
Ik wil graag me volledige simkaartnummer weten.


Geachte heer/mevrouw,

Het simkaartnummer van mijn simkaart nummer wordt niet herkend door nummerbehoud en wordt door Simyo geweigerd als mijn nieuwe provider nummer behoud aanvraagt, Wat is mijn juiste simkaart nummer?

Met vriendelijke groet,

Dave


Ik zou graag je simkaartnummer willen weten??

Hoi pooste, mandyh92 en dgelbers,

Ik heb jullie een privé gestuurd met het simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik wil overstappen naar een andere provider en kan mijn simkaart nummer niet vinden?

Groetjes Iris

Reageer