.

Beantwoord

Waar blijft SIM?

  • 9 November 2012
  • 6 reacties
  • 301 Bekeken

Ik heb bijna 2 weken geleden een nieuw abbonnenment moeten aanvragen (a 15,-) omdat ik niet kon overstappen vanaf mijn prepaid 😞.
Maar ik heb tot op heden nog geen simkaart ontvangen terwijl men zegt 'binnen 3 dagen'.  Is deze wel verstuurd maar onderweg verdwenen? Zo ja dan hoop ik niet dat iemand anders hem nu heeft. Zo niet, waar blijft ie dan?
icon

Beste antwoord door Alex 15 November 2012, 13:11

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb bijna 2 weken geleden een nieuw abbonnenment moeten aanvragen (a 15,-) omdat ik niet kon overstappen vanaf mijn prepaid 😞.
Maar ik heb tot op heden nog geen simkaart ontvangen terwijl men zegt 'binnen 3 dagen'.  Is deze wel verstuurd maar onderweg verdwenen? Zo ja dan hoop ik niet dat iemand anders hem nu heeft. Zo niet, waar blijft ie dan?



Hoi Pietje,

Ik heb t zelfde meegemaakt, totdat ik vandaag besloot Simyo te bellen. (zonder overdrijven
30min aan de tlf gewacht) heb ik te horen gekregen dat mijn abo niet is verstuurd wegens een foutmelding tijdens aanvraag. Ik zou, als ik jou was, ff bellen. Het kan zijn dat je net als mij, voor niets heb zitten wachten!
Beste meneer/ mevrouw,

ik heb mijn nano sim ook nog steeds niet binnen,
wanneer kan ik die verwachten?
ik heb hem op 2 november aangevraagd en het is nu de 12e.. het zou 2 werkdagen duren?

groeten Thomas
Ik heb inmiddels gebeld (trek er wel 30min voor uit....) en de 1ct overboeking scheen niet goed te zijn. Waarom melden ze dat dan niet, zucht. Maar ik heb het gecheckt en die 1ct  was toch echt diezelfde dag nog afgeboekt, dus ik snap er niets van. Wat is het (hun) probleem? Ik wacht maar weer 2 dagen af of het nu opgelost is.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb inmiddels gebeld (trek er wel 30min voor uit....) en de 1ct overboeking scheen niet goed te zijn. Waarom melden ze dat dan niet, zucht. Maar ik heb het gecheckt en die 1ct was toch echt diezelfde dag nog afgeboekt, dus ik snap er niets van. Wat is het (hun) probleem? Ik wacht maar weer 2 dagen af of het nu opgelost is.

Welkom op het forum Pietje,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Je doorgestuurde gegevens zijn naar de financiële afdeling gestuurd. Zodra het is goedgekeurd, ontvang je de simkaart zo snel mogelijk thuis.

Beste meneer/ mevrouw,

ik heb mijn nano sim ook nog steeds niet binnen,
wanneer kan ik die verwachten?
ik heb hem op 2 november aangevraagd en het is nu de 12e.. het zou 2 werkdagen duren?

groeten Thomas


Welkom op het forum thomas van K,

Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. Op 13/11/12 is er een nano simkaart aangemaakt. Je zou deze dus uiterlijk vrijdag moeten ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, verneem ik dit graag van je.

Groetjes,

Alex
En nog steeds niets hoor!!! Ook geen bericht wat er aan de hand is.....
Ik hou mijn hart vast voor de problemen die nog gaan komen als ik dit forum zo lees. Dan heb ik straks mijn sim-kaart (alhoewel dat een illusie lijkt) en dan werkt het niet, of nummerbehoud lukt niet, etc  
Hoe krijgen ze het voor elkaar
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Pietje,

De bestelling is goedgekeurd vandaag. Je ontvangt de simkaart dan ook binnen 2 werkdagen.

Groetjes,

Alex

Reageer