.

Beantwoord

Waar blijft combi-SIM?

  • 18 September 2012
  • 9 reacties
  • 397 Bekeken

Geachte,
omzetting Simyo prepaid naar abonnement op 30 augustus.
Ondanks 2x telefonisch contact, en mails nog steeds combiSIM niet ontvangen.
Zou u mij met SPOED combi-SIM willen opsturen? Ticketnummers: 189713, 194852 en 221400.
Vr gr Ingrid
icon

Beste antwoord door Alex 20 September 2012, 12:58

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Ik heb gisteren mijn prepaid ook omgezet in abonnement met internet en heb een sms ontvangen dat het geactiveerd is, maar ik heb dus geen internet grrrrrrr
Badge
Opgelost! Ik had eens verder op het forum gekeken en daar stond dat je je mobiel uit en weer aan moest zetten voor de instellingen op te slaan. Zo gezegd... zo gedaan en hoppa... internet!
Reputatie 7
Wat is een combi-sim?
Reputatie 7
Ik had even beter moeten kijken/zoeken.....:eek:

De combi-SIM is dus de 2-in-1-simkaart waaruit zowel een normale als een micro simkaart te drukken valt.
Reputatie 5
Badge +10
Geachte,
omzetting Simyo prepaid naar abonnement op 30 augustus.
Ondanks 2x telefonisch contact, en mails nog steeds combiSIM niet ontvangen.
Zou u mij met SPOED combi-SIM willen opsturen? Ticketnummers: 189713, 194852 en 221400.
Vr gr Ingrid


Welkom op het forum Ingrid07,

Wij zien dat je inderdaad bent overgestapt van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement. Omdat je volgens de nieuwe overstap methode bent over gestapt, heb je geen nieuwe simkaart ontvangen maar is je telefoonnummer op je originele simkaart over gezet. Hierdoor heb je geen combi simkaart ontvangen. Ik heb nu een ongekoppelde micro simkaart voor je aan gemaakt. Je ontvangt de micro simkaart binnen 2 werkdagen. Excuses voor de verwarring.

Opgelost! Ik had eens verder op het forum gekeken en daar stond dat je je mobiel uit en weer aan moest zetten voor de instellingen op te slaan. Zo gezegd... zo gedaan en hoppa... internet!

Welkom op het forum ons-cor,

Goed om te horen dat het werkt.

Ik had even beter moeten kijken/zoeken.....:eek:

De combi-SIM is dus de 2-in-1-simkaart waaruit zowel een normale als een micro simkaart te drukken valt.


Dat klopt RicoK.

Groetjes,

Alex
Alex,
Heb microSIM ontvangen.
Zou je hem asap willen activeren?
Vr gr Ingrid
Badge +6
Beste Ingrid07,

Kan je mij in een DM het simkaartnummer van de micro sim sturen ter controle zodat ik deze dan kan koppelen.
Beste Natascha,
DM met simkaartnummer zojuist verstuurd.
vr gr Ingrid
Badge +6
Beste Ingrid07,

Ik heb je simkaart gekoppeld aan je aansluiting voor je.

Reageer