Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactievervangende simkaart niet ontvangen
Ik heb een vervangende simkaart besteld maar niks ontvangen???
Welkom op het forum Aisha,
Ik heb meteen even naar je gegevens gekeken. De vervangende simkaart is 3 maart verstuurd. Vervelend dat je de simkaart nog niet binnen hebt dus 😞. Ik kijk graag even naar de oorzaak van het niet ontvangen van de simkaart. Zou je mij daarom een privĂ© bericht kunnen sturen en daarin je postcode + huisnummer kunnen vermelden? Misschien dat het daar mis gaat.
Groetjes,
Alex
Ik heb meteen even naar je gegevens gekeken. De vervangende simkaart is 3 maart verstuurd. Vervelend dat je de simkaart nog niet binnen hebt dus 😞. Ik kijk graag even naar de oorzaak van het niet ontvangen van de simkaart. Zou je mij daarom een privĂ© bericht kunnen sturen en daarin je postcode + huisnummer kunnen vermelden? Misschien dat het daar mis gaat.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.