.

Vraag

vervangende simkaart geblokkeerd

  • 15 November 2013
  • 4 reacties
  • 374 Bekeken

Ik heb een vervangende simkaart ontvangen maar die is nog geblokkeerd. Kunnen jukkie hem deblokkeren?

4 reacties

Ik heb nu wel een inlogcode gekregen maar ik ben nog steeds geblokkeerd omdat in een vervangende simkaart heb gehad vanwege verlies van mijn oude toestel. Ik heb toen direct het nummer laten blokkeren.
Ik kan dus nuks met de toegezonden pincode zolang mijn nummer geblokkeerd blijft. 
ik heb ook mijn inlogcode gekregen ik kan nog steeds niet bellen is nog geblokkeerd

wie kan mijn simkaart vandaag nog deblokkeren aub??
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb nu wel een inlogcode gekregen maar ik ben nog steeds geblokkeerd omdat in een vervangende simkaart heb gehad vanwege verlies van mijn oude toestel. Ik heb toen direct het nummer laten blokkeren.
Ik kan dus nuks met de toegezonden pincode zolang mijn nummer geblokkeerd blijft. 


Hoi jhwinkler, welkom op het forum!

Helaas hebben we je vraag niet eerder gezien 😞 We werken niet standaard in het weekend...
Ik zie dat je vanmorgen al iemand hebt gesproken van de telefonische klantenservice en dat je simkaart is gedeblokkeerd. Gelukkig 😃
Reputatie 5
Badge +11
ik heb ook mijn inlogcode gekregen ik kan nog steeds niet bellen is nog geblokkeerd

wie kan mijn simkaart vandaag nog deblokkeren aub??


Hi Serapsekman,

Voor jou gold hetzelfde en is je simkaart ook al gedeblokkeerd, gelukkig 🙂 Alleen heb jij gemaild en niet gebeld.

Reageer