.

Beantwoord

Vervangende simkaart deblokkeren?!

  • 3 January 2013
  • 29 reacties
  • 1275 Bekeken

hallo,

Ik heb een vervangende SIMkaart besteld en ontvangen.
Net geactiveerd en nu moet ik ineens contact opnemen met klantenservice voor deblokkeren.

Boodschap: "Simkaartnummer is correct maar de simkaart is nog geblokkeerd, neem contact op met de klantenservice."

Bij deze. Wilt u de SIMkaart deblokkeren voor gebruik?


grtz.  Chantal
icon

Beste antwoord door Natascha 7 January 2013, 10:25

Bekijk originele reactie

29 reacties

Badge +6
Hoi Chanta,

Ik zie in het systeem dat je simkaart is gedeblokkeerd door een collega van de klantenservice. Ik zie dat je gebruik maakt van de aansluiting. Wens je een fijne dag!
hallo,

Ik heb ook een vervangende SIMkaart besteld en ontvangen.
Net geactiveerd en nu moet ik ineens ook contact opnemen met klantenservice voor deblokkeren.

Boodschap: "Simkaartnummer is correct maar de simkaart is nog geblokkeerd, neem contact op met de klantenservice."

Bij deze. Wilt u deze SIMkaart ook deblokkeren voor gebruik?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nickbu,

Omdat jij je simkaart hebt laten blokkeren ivm 'verloren/gestolen' zal de simkaart door de klantenservice geactiveerd moeten worden. Ik heb dit zojuist voor je gedaan. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb hetzelfde probleem, vorige week is mijn leentoestel gestolen. Van het weekend kreeg ik mijn simkaart binnen, ik heb de kaart proberen te activeren, maar zegt constant dat hij nog geblokkeerd staat.

De site zegt dat ik jullie moet bellen, maar dat kan dus niet aangezien ik mijn telefoon niet kan gebruiken :(

Is er een mogelijkheid om mijn kaart online te deblokkeren?
Alex Bedankt,

Het werkt weer!
Badge
Ik heb hetzelfde probleem, vorige week is mijn leentoestel gestolen. Van het weekend kreeg ik mijn simkaart binnen, ik heb de kaart proberen te activeren, maar zegt constant dat hij nog geblokkeerd staat.

De site zegt dat ik jullie moet bellen, maar dat kan dus niet aangezien ik mijn telefoon niet kan gebruiken :(

Is er een mogelijkheid om mijn kaart online te deblokkeren?


Die van mij nog niet!
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb hetzelfde probleem, vorige week is mijn leentoestel gestolen. Van het weekend kreeg ik mijn simkaart binnen, ik heb de kaart proberen te activeren, maar zegt constant dat hij nog geblokkeerd staat.

De site zegt dat ik jullie moet bellen, maar dat kan dus niet aangezien ik mijn telefoon niet kan gebruiken :(

Is er een mogelijkheid om mijn kaart online te deblokkeren?


Hoi jazzyl,

We zijn ook bereikbaar via het telefoonnummer 0800 023 2300. Ik heb zojuist de simkaart voor je geactiveerd. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je dat even laten weten?

Alex Bedankt,

Het werkt weer!


Bedankt voor het dorgeven Nickbu.

Groetjes,

Alex
Badge
[quote]Ik heb hetzelfde probleem, vorige week is mijn leentoestel gestolen. Van het weekend kreeg ik mijn simkaart binnen, ik heb de kaart proberen te activeren, maar zegt constant dat hij nog geblokkeerd staat.

De site zegt dat ik jullie moet bellen, maar dat kan dus niet aangezien ik mijn telefoon niet kan gebruiken :(

Is er een mogelijkheid om mijn kaart online te deblokkeren?


Hoi jazzyl,

We zijn ook bereikbaar via het telefoonnummer 0800 023 2300. Ik heb zojuist de simkaart voor je geactiveerd. Als je het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je dat even laten weten?

[QUOTE=Nickbu;27773]

Hij vraagt om een pincode, volgens de gebruiksaanwijzing zou die op mijn computer scherm komen bij het aanmelden van de nieuwe simkaart, maar goed die was dus nog geblokkeerd.

Wat is mijn pincode nu? 0000?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jazzyl,

Als je 3 keer de verkeerde pincode invoert, zal het toestel daarna om een pukcode vragen. De pukcode staat op je persoonlijke pagina. Als je de pukcode hebt ingevoerd, kun je daarna zelf een pincode kiezen. Dan zou het gewoon moeten werken. Zou je even kunnen laten weten of het gelukt is?

Groetjes,

Alex
Hallo,

Kan iemand mij helpen met het deblokkeren van mijn vervangende simkaart.
Ik krijg de klantenservice telefonisch niet te pakken.

groeten,

hiroshimito
Badge
Hoi jazzyl,

Als je 3 keer de verkeerde pincode invoert, zal het toestel daarna om een pukcode vragen. De pukcode staat op je persoonlijke pagina. Als je de pukcode hebt ingevoerd, kun je daarna zelf een pincode kiezen. Dan zou het gewoon moeten werken. Zou je even kunnen laten weten of het gelukt is?

Groetjes,

Alex


Bedankt voor de hulp mijn telefoon werkt weer, hehe eindelijk een provider die wel antwoord geeft, Simyo :o
Badge +6
Hallo,

Kan iemand mij helpen met het deblokkeren van mijn vervangende simkaart.
Ik krijg de klantenservice telefonisch niet te pakken.

groeten,

hiroshimito


Hoi Hiroshimito,

Vanochtend is er een reset gegeven aan je aansluiting. Je dient je toestel uit/aan te zetten dan kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
Bedankt voor de hulp mijn telefoon werkt weer, hehe eindelijk een provider die wel antwoord geeft, Simyo :o

Hoi Jazzyl,

Fijn te horen dat je toestel weer werkt.
Dank je wel en een fijne middag . 🙂
Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe nano simkaart binnen gekregen, heb hem geactiveerd. Nu stop ik hem in mijn nieuwe telefoon alleen de puk-code is onjuist. Ik gebruik de puk-code die op de site bij 'mijn simyo' staat onder gegevens en instellingen. Maar hij blijft deze weigeren. 

Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jelle Schouten,

Ik wil je vragen 3 keer de verkeerde pincode in te voeren en vervolgens de pukcode (kun je terug vinden op je persoonlijke pagina). Vervolgens kun je zelf een nieuwe pincode kiezen en zal het wel werken. Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Hoi alex, 

Ik durf dit niet te doen want ik heb nog 1 poging over. Bij het opstarten van mijn nieuwe iphone moet ik eerst mijn pukcode invoeren en daarna pas 2 keer de goede pincode. 
Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet bellen en sms`en . Het kan alleen gedaan worden door de klantenservice. Kunt u of uw medewerkers mijn simkaart deblokkeren?

Mvg,
Romy
Badge +6
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet bellen en sms`en . Het kan alleen gedaan worden door de klantenservice. Kunt u of uw medewerkers mijn simkaart deblokkeren?

Mvg,
Romy


Hoi Romy,

Je vraag is hier beantwoord.
Badge +6
Hoi alex, 

Ik durf dit niet te doen want ik heb nog 1 poging over. Bij het opstarten van mijn nieuwe iphone moet ik eerst mijn pukcode invoeren en daarna pas 2 keer de goede pincode. 


Hoi Jelle Schouten,

Graag verneem ik van je welke pukcode je gebruikt.
Hoi Jelle Schouten,

Graag verneem ik van je welke pukcode je gebruikt.


Ik gebruik de pukcode die onder gegevens en instellingen staan. Het gaat hierbij om 32359022
Goedenavond,

Ik heb mijn oude simkaart geblokeerd en een nieuwe aangevraagd nu wil ik deze activeren maar is de telefoon nog geblokkeerd.

Kunnen jullie deze deblokkeren voor mij?

Hartelijk ank.

Marjolein
Reputatie 5
Badge +10
Ik gebruik de pukcode die onder gegevens en instellingen staan. Het gaat hierbij om 32359022

Hoi Jelle Schouten,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Er is inmiddels een nieuwe vervangende simkaart voor je aangevraagd.

Goedenavond,

Ik heb mijn oude simkaart geblokeerd en een nieuwe aangevraagd nu wil ik deze activeren maar is de telefoon nog geblokkeerd.

Kunnen jullie deze deblokkeren voor mij?

Hartelijk ank.

Marjolein


Welkom op het forum RMHavenaar,

Ik heb de simkaart zojuist voor je geactiveerd. Als je je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken. Normaal gesproken kun je het best contact opnemen met de telefonische klantenservice.

Groetjes,

Alex
Goedenavond,

Ik heb mijn oude simkaart geblokeerd en een nieuwe aangevraagd nu heb ik deze ontvangen en geactiveerd maar  de kaart is nog geblokkeerd.

Kunnen jullie deze deblokkeren voor mij?

Hartelijk dank.

Andrew
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum AndyD,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart na contact met de klantenservice gedeblokkeerd en kan je hier inmiddels gebruik van maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Hallo,

Heb een vervangende simkaart aangevraagd. Deze is nog geblokkeerd. Zouden jullie deze willen deblokkeren?

Reageer