.

Beantwoord

Vervangende simkaart deblokkeren


  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hoi ik heb mijn simkaart geblokkeerd en heb een nieuwe thuis gestuurd gekregen. Heb de nieuwe simkaart gelijk geactiveerd, maar er wordt aangegeven dat hij nog steeds geblokkeerd is. Hoe deblokkeer ik hem???
icon

Beste antwoord door Natascha 6 May 2013, 14:24

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Het deblokkeren van de simkaart gaat via de klantenservice.
Deze klantenservice is maandag weer bereikbaar via dit forum, Twitter of gratis 1200 vanaf een Simyo abonnement.
Badge +6
Hoi ik heb mijn simkaart geblokkeerd en heb een nieuwe thuis gestuurd gekregen. Heb de nieuwe simkaart gelijk geactiveerd, maar er wordt aangegeven dat hij nog steeds geblokkeerd is. Hoe deblokkeer ik hem???

Hoi Lijn,

Ik zie dat je simkaart vanochtend is gedeblokkeerd door de klantenservice. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je daarna gebruik maken van je aansluiting.
ik heb hetzelfde probleem,
de vervangende simkaart is nog niet gedeblokkeerd,
wat moet ik nu doen?

mvg Sanne
Reputatie 3
Badge +9
Iemand van de klantenservice kan deze simkaart deblokkeren. Je zou even kunnen wachten todat je een bericht op dit forum ontvangt.
Of even bellen met 0800-0232300.

Je kan ze ook via Twitter bereiken @simyoNL

Succes
Iemand van de klantenservice kan deze simkaart deblokkeren. Je zou even kunnen wachten todat je een bericht op dit forum ontvangt.
Of even bellen met 0800-0232300.

Je kan ze ook via Twitter bereiken @simyoNL

Succes


bedankt!
dan wacht ik het even af
Badge +6
ik heb hetzelfde probleem,
de vervangende simkaart is nog niet gedeblokkeerd,
wat moet ik nu doen?

mvg Sanne


Hoi Mii--sanne,

Ik heb je simkaart gedeblokkeerd voor je. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je daarna gebruik maken van je aansluiting.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Badge
In verband met diefstal van mijn telefoon heb ik mijn simkaart laten blokkeren, nu heb ik een vervangende simkaart thuis gestuurd gekregen. Hoe de-blokkeer ik mijn simkaart nu?
Ben ik zeker dat de oude simkaart niet kan gebruiken worden?
Reputatie 3
Badge +9
Je oude simkaart vervalt op het moment dat je je nieuwe kaart hebt automatisch buiten werking gesteld.
Je kunt dus die oude simkaart niet alleen niet meer gebruiken, maar er staat ook geen telefoonnummer meer op.
Badge
Beste Simyo,

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen, die nog wel gedeblokkeerd moet worden. Kan een van jullie dat doen? 

Groeten,

Frederik
Reputatie 5
Badge +10
In verband met diefstal van mijn telefoon heb ik mijn simkaart laten blokkeren, nu heb ik een vervangende simkaart thuis gestuurd gekregen. Hoe de-blokkeer ik mijn simkaart nu?
Ben ik zeker dat de oude simkaart niet kan gebruiken worden?


Hoi Mlinkel103,

Ik zie dat je deze vraag ook in dit topic hebt gesteld. Ik heb je vraag daarom daar beantwoord. Ik wil je vragen in het vervolg niet dezelfde vraag in meerdere topics te stellen. Op die manier houden we het Simyo forum overzichtelijk.

Verder klopt het wat Martijn aangeeft. Als je je simkaart bent verloren, kun je deze laten blokkeren via je persoonlijke pagina (tabblad 'mijn instellingen en simkaart).

Beste Simyo,

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen, die nog wel gedeblokkeerd moet worden. Kan een van jullie dat doen? 

Groeten,

Frederik


Hoi Frederik.3,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. De simkaart is inmiddels actief.

Groetjes,

Alex

Reageer