Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieVervangende simkaart deblokkeren
Hoi ik heb mijn simkaart geblokkeerd en heb een nieuwe thuis gestuurd gekregen. Heb de nieuwe simkaart gelijk geactiveerd, maar er wordt aangegeven dat hij nog steeds geblokkeerd is. Hoe deblokkeer ik hem???
Het deblokkeren van de simkaart gaat via de klantenservice.
Deze klantenservice is maandag weer bereikbaar via dit forum, Twitter of gratis 1200 vanaf een Simyo abonnement.
Deze klantenservice is maandag weer bereikbaar via dit forum, Twitter of gratis 1200 vanaf een Simyo abonnement.
Hoi Lijn,
Ik zie dat je simkaart vanochtend is gedeblokkeerd door de klantenservice. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je daarna gebruik maken van je aansluiting.
ik heb hetzelfde probleem,
de vervangende simkaart is nog niet gedeblokkeerd,
wat moet ik nu doen?
mvg Sanne
de vervangende simkaart is nog niet gedeblokkeerd,
wat moet ik nu doen?
mvg Sanne
Iemand van de klantenservice kan deze simkaart deblokkeren. Je zou even kunnen wachten todat je een bericht op dit forum ontvangt.
Of even bellen met 0800-0232300.
Je kan ze ook via Twitter bereiken @simyoNL
Succes
Of even bellen met 0800-0232300.
Je kan ze ook via Twitter bereiken @simyoNL
Succes
Iemand van de klantenservice kan deze simkaart deblokkeren. Je zou even kunnen wachten todat je een bericht op dit forum ontvangt.
Of even bellen met 0800-0232300.
Je kan ze ook via Twitter bereiken @simyoNL
Succes
bedankt!
dan wacht ik het even af
de vervangende simkaart is nog niet gedeblokkeerd,
wat moet ik nu doen?
mvg Sanne
Hoi Mii--sanne,
Ik heb je simkaart gedeblokkeerd voor je. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je daarna gebruik maken van je aansluiting.
@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
In verband met diefstal van mijn telefoon heb ik mijn simkaart laten blokkeren, nu heb ik een vervangende simkaart thuis gestuurd gekregen. Hoe de-blokkeer ik mijn simkaart nu?
Ben ik zeker dat de oude simkaart niet kan gebruiken worden?
Ben ik zeker dat de oude simkaart niet kan gebruiken worden?
Je oude simkaart vervalt op het moment dat je je nieuwe kaart hebt automatisch buiten werking gesteld.
Je kunt dus die oude simkaart niet alleen niet meer gebruiken, maar er staat ook geen telefoonnummer meer op.
Je kunt dus die oude simkaart niet alleen niet meer gebruiken, maar er staat ook geen telefoonnummer meer op.
Beste Simyo,
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen, die nog wel gedeblokkeerd moet worden. Kan een van jullie dat doen?
Groeten,
Frederik
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen, die nog wel gedeblokkeerd moet worden. Kan een van jullie dat doen?
Groeten,
Frederik
Ben ik zeker dat de oude simkaart niet kan gebruiken worden?
Hoi Mlinkel103,
Ik zie dat je deze vraag ook in dit topic hebt gesteld. Ik heb je vraag daarom daar beantwoord. Ik wil je vragen in het vervolg niet dezelfde vraag in meerdere topics te stellen. Op die manier houden we het Simyo forum overzichtelijk.
Verder klopt het wat Martijn aangeeft. Als je je simkaart bent verloren, kun je deze laten blokkeren via je persoonlijke pagina (tabblad 'mijn instellingen en simkaart).
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen, die nog wel gedeblokkeerd moet worden. Kan een van jullie dat doen?
Groeten,
Frederik
Hoi Frederik.3,
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. De simkaart is inmiddels actief.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.