.

Beantwoord

Vervangende simkaart activeren


Badge
Hallo Simyo,

Ik wilde mijn vervangende simkaart activeren, er kwam een melding dat ik contact op moest nemen met de klantenservice omdat de simkaart nog geblokkeerd is. Kunnen jullie dit verhelpen?

Bij voorbaat dank,

Groeten Marjolein Kloosterman
icon

Beste antwoord door Natascha 7 March 2013, 17:11

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge
Ik heb net gelezen dat ik dan de klantenservice moet bellen, dat heb ik gedaan. tijdens dat gesprek heb ik mijn simkaart in het toestel gestoken alleen had ik er niet aan gedacht dat ik nu natuurlijk nu een andere pincode heb. Nu vraagt mij toestel om de pukcode kunnen jullie die voor mij opzoeken?
Mijn simkaartnummer is:56264937
Mvg Marjolein Kloosterman
Badge +6
Hoi Marjolien_,

Ik zie in het systeem dat je simkaart is geactiveerd. Kan je bevestigen of je aansluiting werkt?
Waar moet ik m,n pincode in toetsen??
Marga
Badge
Hoi Marjolien_,

Ik zie in het systeem dat je simkaart is geactiveerd. Kan je bevestigen of je aansluiting werkt?

Ja het werkt hoor dus het is al opgelost, Dankjewel!
Reputatie 2
Badge +1
Hey marjolein_,

Goed om te horen dat alles opgelost is. Bedankt voor jouw terugkoppeling!
Reputatie 7
Waar moet ik m,n pincode in toetsen??
Marga


In/op het toestel zodra deze daarom vraagt ?!?! 😛
Badge +6
Waar moet ik m,n pincode in toetsen??
Marga


Hoi Marga62,

Welkom op het forum!
Zoals RicoK al aangeeft dien je dit in te toetsen wanneer het toestel hier om vraagt.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Hoi, ik heb mijn vervangende simkaart ontvangen maar krijg nog de volgende boodschap:

"Simkaartnummer is correct maar de simkaart is nog geblokkeerd, neem contact op met de klantenservice."

Kunnen jullie mijn simkaart activeren? Ik heb maandag echt weer mijn telefoon nodig! Alvast bedankt.
Reputatie 7
Sue, via je Mijn Simyo kun je als het goed is zelf je simkaart activeren.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Sue,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds gedeblokkeerd en kan je hier gebruik van maken. Klopt dat?

Reageer