.

Beantwoord

Vervangende Simkaart activeren

  • 29 March 2013
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Ik heb zojuist mijn vervangende Simkaart geactiveerd.

Kreeg direct de melding dat het 8-cijferige Simkaart code correct was, maar dat er met de klantenservice contact moest worden opgenomen.
Het is nu vrijdagavond 18:10, moet ik nu wachten tot maandagmorgen? of is er iemand die mijn Simkaart kan activeren?

Mijn Simyo telefoon nummer is: 06********
icon

Beste antwoord door Wayne 2 April 2013, 11:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum JoosttenBosch,

Volgens mijn gegevens heb je inmiddels telefonisch contact met onze klantenservice gehad. Zou je even kunnen laten weten of het probleem inmiddels is verholpen?
Ja klopt, Ik heb vanochtend contact gehad en ze hebben "iets" in het systeem vrij gegeven. Hierna kon ik de Simkaart gebruiken.
Badge +6
Hoi JoostenBosch,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost en dat je gebruik kan maken van de simkaart.

Reageer