.

Beantwoord

Vervangende simkaart aanvragen, maar adreswijziging werk niet

  • 24 August 2013
  • 7 reacties
  • 728 Bekeken

Badge
Ik heb vanwege  de levering van een nieuwe simkaart vanochtend mijn nieuwe adres geprobeerd aan te passen in "Mijn Simyo".
Helaas is de adreswijziging niet doorgevoerd.
Ook na meerdere keren proberen mijn adres te wijzigen, blijft gewoon het oude adres staan..

Oftewel, dit werkt niet goed op jullie website!

Voor alle duidelijkheid: ik snap de procedure om mijn adres te wijzigen op mijn simyo, die hoeft u mij dus niet te geven..
Het werkt gewoon niet goed, het adres is niet te wijzigen.

Inmiddels had ik na de mislukte adreswijziging wel een nieuwe simcard besteld. Maar die moet dus niet naar mijn oude adres gestuurd worden.

Mijn 2 vragen:
Ik wil graag dat jullie mijn nieuwe adres wijzigen. Ik zal het vanwege privacyredenen per email aan jullie sturen. 
Ook wil ik graag dat mijn nieuwe simcard naar mijn nieuwe adres gestuurd wordt!

Heel graag ontvang ik uw bevestiging
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,

Jeroen
icon

Beste antwoord door Alex 26 August 2013, 16:07

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jeroen Z,

Vervelend dat het niet lukt om je adres te wijzigen. Zou je mij even een privé bericht kunnen sturen en je nieuwe adres kunnen doorgeven? Dan kan ik dit voor je aanpassen. Ik zal dan ook zorgen dat er een vervangende simkaart naar je nieuwe adres wordt gestuurd. Omdat je zelf al de vervangende simkaart op 24/8 hebt aangevraagd, kan ik deze verzending helaas is het niet meer tegen houden. Uiteraard zal ik de nieuwe vervangende simkaart kosteloos laten versturen.

Stuur je mij dan even een privé berichtje?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex

Ik heb op mijn nieuwe adres een simcard ontvangen.
Bij activeren onder "Mijn Simyo" krijg ik een melding dat ik wel de juiste 8 cijferige activeringscode heb ingevoerd, maar dat mijn nieuwe simcard toch geblokkeerd blijft..

Zou jij eens willen kijken svp?

Groet

Jeroen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jeroen Z,

Omdat je eerder een vervangende simkaart had aangevraagd en deze naar een verkeerd adres zou worden verstuurd, heb ik zelf een vervangende simkaart laten versturen. Het activeren kan dan niet via 'Mijn Simyo'. Ik had daarom in mijn verstuurde privé bericht aangegeven om mij opnieuw per privé bericht te benaderen met het verzoek de simkaart te activeren.

Ik heb nu in ieder geval het verzoek doorgezet naar de technische dienst zodat je simkaart wordt geactiveerd. Zodra ik terugkoppeling heb ontvangen, dat de simkaart is geactiveerd, laat ik het hier weten.

Groetjes,

Alex
Badge
Dank je, dat is fijn om te horen.
Wordt de juiste puk en puk codes dan ook in mijn simyo weergegeven?

Groet Jeroen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jeroen Z,

De simkaart is nu geactiveerd. Je juiste pin en pukcode kun je nu ook op je persoonlijke pagina vinden. Als je je telefoon uit/aan zet, zou het moeten werken. Kan je even laten weten of het weer werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
De simcard lijkt geactiveerd; ik kan met de pincode inloggen...
Maar helaas:

"Uw aansluiting is vanwege administratieve redenen buiten gebruik gesteld"

Mijn telefoon was vrijdag gestolen, en toen heb ik de simkaart geblokkeerd en een nieuwe besteld. Zou dat ermee te maken kunnen hebben?

Ik hoor het graag, als het opgelost is.

Groet Jeroen
Badge +6
De simcard lijkt geactiveerd; ik kan met de pincode inloggen...
Maar helaas:

"Uw aansluiting is vanwege administratieve redenen buiten gebruik gesteld"

Mijn telefoon was vrijdag gestolen, en toen heb ik de simkaart geblokkeerd en een nieuwe besteld. Zou dat ermee te maken kunnen hebben?

Ik hoor het graag, als het opgelost is.

Groet Jeroen


Hoi Jeroen Z,

Ik zie in het systeem dat moderator Alex je simkaart heeft gedeblokkeerd en dat er gebruik is geregistreerd.
Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting?

Reageer