.

Beantwoord

vervangende simkaart

  • 28 March 2014
  • 9 reacties
  • 643 Bekeken

Badge
Hallo,

ik heb een tijdje geleden per ongeluk 2 vervangende simkaarten aangevraagd, en nu ben ik de ene kwijt die ik gebruikte. Ik wil nu de andere gebruiken, maar ik kan de optie activeer je vervangende simkaart in mijn simyo nu niet meer aanklikken. Hoe moet ik dit nu doen?

Groetjes,

Hanneke
icon

Beste antwoord door Alex 31 March 2014, 16:02

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hi hannekehouben.

Een mogelijkheid is wachten tot een moderator contact met je opneemt.
Zie dit voorbeeld.

Groetjes,
Friesian
Hallo, ik heb ook een vervangende simkaart aangevraagd en ontvangen, maar zie ook de optie om deze te activeren niet staan. En hoe weet ik wat de pincode van de nieuwe simkaart is? In mijn gegevens op MijnSimyo staat volgens mij het oude simkaartnummer, puk-code en pincode. Kan iemand mij helpen?
Hi Mette.

Je kunt het beste wachten tot een moderator je helpt..
Lees dit topic maar eens..

Groetjes,
Friesian 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

ik heb een tijdje geleden per ongeluk 2 vervangende simkaarten aangevraagd, en nu ben ik de ene kwijt die ik gebruikte. Ik wil nu de andere gebruiken, maar ik kan de optie activeer je vervangende simkaart in mijn simyo nu niet meer aanklikken. Hoe moet ik dit nu doen?

Groetjes,

Hanneke


Hoi hannekehouben,

Als je 2 keer een vervangende simkaart hebt aangevraagd, waarvan je de eerste nog niet hebt geactiveerd, kan je de nieuwste simkaart inderdaad niet zelf activeren. Ik zie echter dat je aansluiting nu echter niet meer actief is omdat je telefoonnummer is over gezet naar een andere provider. Ik kan de simkaart daarom niet meer activeren. Jammer dat je weg gaat bij Simyo trouwens 😢.

Heb je het wel naar je zin gehad 🙂?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hallo, ik heb ook een vervangende simkaart aangevraagd en ontvangen, maar zie ook de optie om deze te activeren niet staan. En hoe weet ik wat de pincode van de nieuwe simkaart is? In mijn gegevens op MijnSimyo staat volgens mij het oude simkaartnummer, puk-code en pincode. Kan iemand mij helpen?

Hoi Mette,

Bedankt voor je vraag. Ik zie dat je al eerder een vraag gesteld hebt in dit topic. Ook zie ik dat je per email contact hebt gehad met ons. Ik heb daarom al het contact even terug gelezen om goed te kunnen nagaan wat er precies aan de hand is. Je hebt nu vrij kort achter elkaar een vervangende simkaart aangevraagd. Er is nu weer een nieuwe simkaart naar je onderweg. Deze is vandaag verzonden. Omdat het volgens mij niet de bedoeling is geweest om meerdere simkaarten achter elkaar aan te vragen, heb ik 1x de kosten van een vervangende simkaart kwijtgescholden.

Zou je mij nog wel even een privé berichtje willen sturen met het simkaartnummer welke je als laatst hebt ontvangen? Waarschijnlijk ontvang je deze simkaart morgen. Deze simkaart moet namelijk handmatig worden gekoppeld.

Stuur je me een berichtje 🙂?

Groetjes,

Alex
Hi Mette.

Je kunt het beste wachten tot een moderator je helpt..
Lees dit topic maar eens..

Groetjes,
Friesian 🆒


Hmm, ok.
Duurt wel lang :(
Da's dan weer erg jammer-
Reputatie 5
Badge +10
Hmm, ok.
Duurt wel lang :(
Da's dan weer erg jammer-


Hoi Mette,

Zie mijn reactie hierboven 🙂.

Groetjes,

Alex
Hallo, ik heb ook een vervangende simkaart aangevraagd en ontvangen, maar zie ook de optie om deze te activeren niet staan. En hoe weet ik wat de pincode van de nieuwe simkaart is? In mijn gegevens op MijnSimyo staat volgens mij het oude simkaartnummer, puk-code en pincode. Kan iemand mij helpen?

Hoi Mette,

Bedankt voor je vraag. Ik zie dat je al eerder een vraag gesteld hebt in dit topic. Ook zie ik dat je per email contact hebt gehad met ons. Ik heb daarom al het contact even terug gelezen om goed te kunnen nagaan wat er precies aan de hand is. Je hebt nu vrij kort achter elkaar een vervangende simkaart aangevraagd. Er is nu weer een nieuwe simkaart naar je onderweg. Deze is vandaag verzonden. Omdat het volgens mij niet de bedoeling is geweest om meerdere simkaarten achter elkaar aan te vragen, heb ik 1x de kosten van een vervangende simkaart kwijtgescholden.

Zou je mij nog wel even een privé berichtje willen sturen met het simkaartnummer welke je als laatst hebt ontvangen? Waarschijnlijk ontvang je deze simkaart morgen. Deze simkaart moet namelijk handmatig worden gekoppeld.

Stuur je me een berichtje 🙂?

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,
dank voorje antwoord. En dank voor het goed teruglezen om na te gaan wat er aan de hand is! Het was inderdaad niet de bedoeling om 2 simkaarten aan te vragen, ik wil je dan ook bedanken voor het kwijtschelden  van 1x de kosten.
Intussen is de tweede simkaart gearriveerd en is op de Simyo website de link om de simkaart te activeren toegevoegd. Dus alles is nu geregeld en in orde.
Fijne dag!
Grt, Mette
Badge +8
Hoi Mette,

Bedankt voor het laten weten. Heb je nu de simkaart toch zelf geactiveerd? En werkt alles naar behoren? Als er twee vervangende simkaarten na elkaar besteld worden kan dat wel eens in de knoop komen. Ik hoor het dus graag van je.

Groetjes,
Charlene

Reageer