-
-
Startend Simyaan
-
5 reacties
Ik heb op maandag 3 dec via de Simyo site een nieuw simkaart aangevraagd, via selfservice. Er staat niet duidelijk aangegeven om wat voor simkaart het gaat en dacht dat ik de goede had besteld. Vertrouwde het achteraf toch niet en toch maar besloten om weer te bellen. Na 20 min in de wacht te hebben gestaan word je eindelijk geholpen en dan krijg je z'n slome medewerker aan de lijn( Edwin heette die volgens mij). Stel me vraag aan deze man, valt het vervolgens stil.. Blijkt dat ik een verkeerde simkaart heb besteld, kost me €5 en geen mogelijkheid om het terug te krijgen. Zal echt niet de eerste zijn bij wie dat is overkomen en jullie mogen het wel ff wat duidelijker erop zetten dat het om een micrsim gaat en niet om een nanosim!! Krijg van deze man de site door waar je ik de juiste simkaart kan aanvragen, dat mogen jullie ook wel op de site zetten!! Levering zou binnen 2 werkdagen zijn.. Vandaag 06-12-2012 is het al de 3e dag dat ik erop wacht, maar nog geen simkaart gezien. Mijn huidige simkaart is al vanaf dinsdag omstreeks 18.00 uur afgesloten, ben al 2.5 dag niet bereiken!!!! Vind dit heel erg vervelend en ben er flink kwaad over ook!! Dit is geen service die jullie verlenen aan jullie klanten, het is echt waardeloos!! En wat die €5 betreft zal zeker proberen omdat terug te krijgen. Vind dat het er wel wat duidelijker erbij mag worden gezet om wat voor simkaart het gaat, zoals het er nu staat vind ik gewoon dat je word opgelicht!!
Een boze klant