.

Beantwoord

verkeerd telefoonnr bij aanmaak eSim gekregen, wat kan ik doen?

  • 9 January 2021
  • 1 reactie
  • 354 Bekeken

Via app wil ik eSim aanmaken maar zag toen dat app mijn tijdelijke tel nr gebruikte. Proces gestopt maar blijkt achter de schermen toch doorgezet en is mijn eigen nr verdwenen waardoor ik niet meer berijdbaar ben en buiten bundel bel (en internet als ik geen WiFi heb) 😡. Klantenservice niet bereikbaar in weekend help!

icon

Beste antwoord door Daisy 11 January 2021, 11:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Marco,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je even contact opneemt!

 

Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens en te behouden nummer? Dan kijk ik even mee wat er mis is gegaan. Het is normaal dat je een tijdelijk nummer toegewezen krijgt tot je nummer word overgezet, je bundels zijn actief wanneer je nummer is overgezet. Maar ik kijk graag even mee waar het mis is gegaan. 

 

Overigens is de klantenservice in het weekend van 10:00 tot 17:00 schriftelijk bereikbaar via de mail, chat en Whatsapp.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer