.

Vraag

Urgen simkaart activatie en de pincode ervan werkt niet

  • 7 November 2012
  • 1 reactie
  • 281 Bekeken

Badge
Mischien dat ik mijn vraag niet in het juiste subforum heb geplaatst aangezien die werd overgeslagen dan maar hier, excuus voor het ongemak maar hoop wel snel op een antwoord





Beste

Ik heb een abbonoment bij jullie genomen ivm de nano sim, van Ben naar Simyo overgegaan voor gebr

Heb de starterspakket ontvangen. simkaart geactiveerd via jullie website maar doosje ongeopend gelaten en de nano simkaart aangevraagd

iphone is binnen. gisterenavond de simkaart erin gedaan en direct via de website de nano simkaart de activatie aangevraagd

De pincode die op jullie website staat via ''Mijn Simyo'' die werkt niet voor deze Nano, krijg ik een andere pincode per email? of wordt hij in het systeem aangepast?

En wanneer wordt de kaart geactiveerd. stond binnen 1 werkdag en dat je een smsje krijgt wanneer dat is. enkel heb ik geen telefoon voor de normale/micro sim beschikbaard dus kan nooit dat smsje ontvangen

Kunnen jullie mij dit laten weten?

En is het erg dat ik mijn ''normale/micro'' sim nooit heb gebruikt maar meteen de nano sim in de telefoon heb gedaan (uiteraard na de nano sim activatie te hebben aangevraagd) ??


Zouden jullie hiernaar kunnen kijken aangezien ik ook deze email heb ontvangen vanochtend:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

porteringen porteringen@simyo.zendesk.com
   
04:41 (8 uren geleden)
        
aan mij

Beste xxx,

Morgen wordt je huidige mobiele nummer 0614692324 overgezet naar je Simyo simkaart.

Let op! Het is belangrijk dat je de Simyo simkaart voor morgen activeert (abonnement). Als je de simkaart activeert nadat je nummer is overgezet, kan er een probleem ontstaan waardoor je tijdelijk niet bereikbaar bent.

Nadat we het nummer hebben overgezet, vervang je de oude simkaart voor je nieuwe Simyo simkaart. Tijdens het overzetten kun je korte tijd niet bellen of gebeld worden op beide simkaarten. Helaas kunnen wij niet aangeven wanneer dit precies zal zijn.

Plaats je nieuwe Simyo simkaart en voer de pincode in die je terug kunt vinden via Mijn Simyo. Je belt nu met je eigen nummer, het tijdelijke nummer komt te vervallen.

Let op! Ook inloggen op Mijn Simyo kan je nu met je eigen nummer. Je wachtwoord blijft ongewijzigd.


Wij wensen je alvast veel bel- en smsplezier!

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team

Op dit bericht kun je niet reageren. Heb je een vraag, ga dan naar simyo.nl/klantenservice


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nummerportering mag namelijk echt niet misgaan en vraag alles voor de zekerheid omdat ik enkel alleen de nano simkaart in een telefoon heb gehad, maar deze dus nooit bereik met het netwerk heb kunnen laten zoeken omdat ik geen pincode dus voor deze heb

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Dit topic is dubbel. Zie dit topic