.

Beantwoord

telefoon nummer deblokkeren

  • 23 November 2012
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Beste Simyo,

Ik ben nu al twee dagen wachtminuten aan het verzamelen in de telefonische "klantenservice".

Jullie geven aan tijdens werkdagen bereikbaar te zijn voor deblokkeren van telefoonnummers via telefoon en via email. 

Nu kan ik jullie uit ervaring meedelen dat jullie echt 100% onbereikbaar zijn na talloze pogingen en uren in de wacht te hebben gestaan. De email desk helpt ook niet veel want meer dan een auto-respons is er niet gecommuniceerd.

Mijn vraag:
Kan mijn nummer vandaag nog worden gedeblokkeerd?!?

Ik verwacht (lees: hoop op) een spoedige reactie...

 
icon

Beste antwoord door Alex 26 November 2012, 15:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Beste Simyo,

Ik ben nu al twee dagen wachtminuten aan het verzamelen in de telefonische
Ik weet hoe je jij voelt. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad. De grote klapper moet dan overigens nog komen, je krijgt nog een mailtje waarin ze nog durven te vragen wat er aan de klantenservice verbeterd moet worden. Oogkleppen ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi wouterbrands em Leydy,

Excuses voor de mindere bereikbaarheid. Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex

Reageer