.

Beantwoord

Telefoon gestolen. Hoe kan ik een vervangende simkaart aanvragen?

  • 9 September 2013
  • 4 reacties
  • 458 Bekeken

Hallo, 

Dit weekend is mijn telefoon gestolen, toen ik er achter kwam heb ik gelijk mijn simkaart geblokkeerd.
Inmiddels heb ik weer een nieuwe telefoon besteld en deze krijg ik morgen alweer binnen, nu moet ik wel weer een nieuwe
simkaart krijgen z.s.m.
De klantenservice lijkt niet bereikbaar, wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Alex 9 September 2013, 16:10

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Beste klantenservice,

Ik wilde dit bericht al op het forum plaatsen, maar mijn topic komt niet door in het forum.
Zie onderstaand bericht.

Mijn telefoon is gisteren gestolen. Ik heb mijn simkaart geblokkeerd.
Kunt u mij zsm een nieuwe simkaart toesturen? Ik heb een toestel van iemand kunnen lenen. Het gaat om een normaal formaat simkaart (groot).
Mijn nummer is 06*.

Ik probeerde jullie telefonisch te bereiken zonet, maar jullie lijken onbereikbaar te zijn. Ik krijg de melding 'verbinding verbroken'.

Ik hoor graag van u.

Met hartelijke groet,

Bart Ongering
Reputatie 3
Badge +9
De klantenservice is bereikbaar vanaf een vaste telefoonlijn op nummer 0900-8090 €0,35 per gesprek.
Als ze niet opnemen dan kan het met de storing van gisterenavond te maken hebben. Maar dat is een gokje.

Probeer anders twitter eens !
klantenservice is weer bereikbaar 🙂
Reputatie 5
Badge +10
klantenservice is weer bereikbaar :)

Hoi MENDiExxx,

Ik zie dat je inderdaad contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Er is een vervangende aangevraagd. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen.

Beste klantenservice,

Ik wilde dit bericht al op het forum plaatsen, maar mijn topic komt niet door in het forum.
Zie onderstaand bericht.

Mijn telefoon is gisteren gestolen. Ik heb mijn simkaart geblokkeerd.
Kunt u mij zsm een nieuwe simkaart toesturen? Ik heb een toestel van iemand kunnen lenen. Het gaat om een normaal formaat simkaart (groot).
Mijn nummer is 06*.

Ik probeerde jullie telefonisch te bereiken zonet, maar jullie lijken onbereikbaar te zijn. Ik krijg de melding 'verbinding verbroken'.

Ik hoor graag van u.

Met hartelijke groet,

Bart Ongering


Hoi bartongering,

Ook jij hebt inmiddels contact gehad met de telefonische klantenservice. Er zal een vervangende simkaart worden opgestuurd. Het duurt uiterlijk 2 werkdagen voordat je de simkaart binnen hebt.

Groetjes,

Alex

Reageer