Vrijdag 13 november mijn nieuwe telefoon binnen . Ik denk even regelen of ik mijn e-sim over kan laten zetten naar mijn nieuwe telefoon piece of cake dacht ik .
Helaas vanaf 12:00 uur tot en met 19:57 aan de telefoon en op het laatst op de chat omdat iedereen al naar huis was geprobeerd het voor elkaar te krijgen. Maar helaas de laatste medewerker van Simyo vertelde mij doodleuk dat ik maar tot maandag moest wachten totdat de technische dienst er weer zou zijn.
Het probleem is dat ik dat nummer van Simyo als zakelijk nummer moet gebruiken (ja ook op Zaterdag) maar dat gaat helaas niet door .
Is het niet ronduit triest dat een provider als Simyo niet eens een technische dienst heeft die op in ieder geval op een Zaterdag waarvoor honderdduizenden mensen ook gewoon een werkdag is om die service te kunnen te verlenen.
Het lijkt mij toch niet dat Simyo in de coronatijd geen mensen kan krijgen, dat balletje gaat niet op denk ik met zoveel werkzoekende.
In ieder geval heel triest voor mij als klant en mijn klanten en ik denk nog wel met vele andere.
Simyo krijgt van mij dan ook de LODEN BADGE voor geen goede service verlenen.
Beste antwoord door Daisy
Bekijk originele reactie