.

Beantwoord

Steeds opnieuw invoeren PIN-code

  • 18 December 2013
  • 2 reacties
  • 1013 Bekeken

Ik ben een aantal dagen geleden klant geworden van Simyo. Er heeft zich echter een probleem voorgedaan die maar voort blijft duren. Het probleem betreft het steeds opnieuw vragen naar de PIN-code van de simkaart wanneer het toestel is uitgeschakeld en weer ingeschakeld is. Ik ben er zeker van dat het toestel (Nexus 5) goed functioneert. Ik heb veel mogelijke oplossingen geprobeerd:

- Simkaart opnieuw plaatsten 4x
- Andere simkaart erin gedaan (deed het wel gewoon goed)
- Fora doorgelezen m.b.t. dit probleem (redelijk voorkomend)

Op fora wordt er gesteld dat het aanvragen van een nieuwe simkaart de oplossing is voor dit probleem. Mijn vraag is dan ook of jullie mij kosteloos een nieuwe simkaart op willen sturen (of suggesties hebben voor het verhelpen van dit probleem).

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Alex 19 December 2013, 10:32

Bekijk originele reactie

2 reacties

Opgelost. Instelling in de beveiliging. Gewoon simkaart pincode uitzetten.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Deurklink,

Ik lees hierboven dat je het zelf hebt kunnen oplossen 🙂. Wel erg fijn dat je de oplossing hier ook deelt, want zo hebben andere bezoekers er ook wat aan.

Leuke nickname trouwens ;)

Groetjes,

Alex

Reageer