.

Waarom wordt mijn Simyo Compleet stopgezet?

  • 1 May 2020
  • 9 reacties
  • 887 Bekeken

Heb al een aantal jaren simyo compleet, heb al deze jaren dezelfde producten bij kpn en bij jullie, nooit een adreswijziging in gevoerd en toch wordt mijn simyo compleet gehalveerd.

Tot twee keer toe zouden jullie dit oplossen, helaas moest ik voor de derde keer bellen en gingen jullie dit weer oplossen maar dit kan per 1 juni pas ingaan, hier geloof ik helaas niet meer in.

Heb inmiddels gekozen voor andere provider


9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Kees,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Wat ontzettend jammer dat je je niet goed geholpen voelt! Op je aansluiting heb ik gezien dat het probleem inmiddels is opgelost en je weer in aanmerking komt voor Simyo Compleet, dat betekend dat als je deze optie nu zou aanzetten het dus inderdaad de eerste van de volgende maand in zou gaan. Het is mij ook niet duidelijk waarom je de mail hebt gehad dat niet meer in aanmerking zou komen voor Simyo Compleet. Wat wel duidelijk is is dat het verwijderen van de toevoeging van het huisnummer ervoor heeft gezorgd dat je wel weer in aanmerking komt. 

 

Wij krijgen van de KPN elke dag een lijst van de postcodes en huisnummers van KPN vast internet klanten, die wij vervolgens automatisch vergelijken met de adresgegevens van onze klanten. Zo zien we wie er in aanmerking komt en wie niet. De enige reden die ik in overleg met de technische afdeling heb kunnen bedenken is dat er een foutje stond in de lijst waardoor je de mail van ons kreeg dat je niet meer in aanmerking kwam voor Simyo Compleet. Ik vind het vervelend dat dit zo'n gedoe voor jou heeft veroorzaakt. 

 

Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. Anders nemen we bij deze helaas afscheid van elkaar. :(

 

Groetjes,

Tessanne 

Heb alle jaren dat ik klant was bij jullie nooit problemen gehad en ben altijd goed geholpen als ik vragen had.

Helaas kon dit probleem niet opgelost worden op korte termijn en dat vind ik jammer.

Het kan zomaar gebeuren dat wij in de toekomst met alle telefoon abonnementen toch weer klant worden bij jullie

Met 1 telefoon abonnement blijf ik sowieso klant bij jullie .

Vriendelijke groet

C Kuijf

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Kees,

 

Ik snap dat je dit jammer vind, super balen dat je meerdere malen contact moest opnemen. Mocht je met de andere aansluitingen willen overstappen naar Simyo zijn ze van harte welkom, ik hoop dat we dan deze teleurstelling goed kunnen maken.

 

Groetjes,

Daisy

 

 

Badge +1

heb een abonnement bij xs4all / kpn voor tv en internet. ik kreeg eerst Simyo compleet na een paar maanden kreeg mijn vrouw en ik het bericht dat Simyo compleet niet langer zou krijgen vanwege het adres die niet zou kloppen. 

Eerst compleet krijgen vervolgens simyo compleet terug draaien terwijl we niet verhuisd zijn. We wonen nog steeds op dezelfde adres. 

 

Eerst kreeg mijn vrouw een te hoge rekening dat is na eindeloos bellen en mailen goed gekomen en nu dit 

Het gaat goed bij Simyo :rage:

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Coucou,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat balen dat er zoveel problemen zijn rondom Simyo Compleet! Ik kan me goed voorstellen dat je dit graag opgelost ziet. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin jouw adresgegevens? Dan kan ik contact opnemen met de KPN compleet collega's. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Simyo compleet is ook bij mij zomaar uitgezet, en heb ik opnieuw moeten aanzetten. Terwijl ik niet ben verhuisd en nog steeds woon op een adres waar KPN internet is.

Nu loop ik over april 2021 verdubbeling van mijn bundels mis buiten mijn schuld om. Kan dit ook gecorrigeerd worden, zodat ik in april 2021 ook kan genieten van Simyo Compleet? En hoe heb ik de zekerheid dat het niet opnieuw wordt uitgezet zonder reden? 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Le0032, 

Welkom op ons forum!

Ik heb even gekeken en volgens onze gegevens heb je zelf het delen van persoonlijke data uitgeschakeld via Mijn Simyo. Die optie moet aanstaan om dubbele bundels te kunnen krijgen, want we moeten bij KPN kunnen controleren of je in aanmerking komt voor Simyo Compleet en dat kan niet als die optie uitstaat. Daarom heb je nu even geen dubbele bundels!

We begrijpen dat dat erg vervelend is, maar we kunnen er helaas niks aan doen. Vanaf 1 mei 2021 heb je weer dubbele bundels 😊

Heb je hier nog vragen over? Let me know!

Groetjes,
Bas

Hi Bas,

Dank voor je reactie. Ik vind het standpunt van Simyo wel wat makkelijk en kort door de bocht. Hoe had ik kunnen weten dat als ik mijn privacy instellingen wijzig dat Simyo Compleet uitgezet wordt? Dat is toch niet in lijn met de geest van de regeling, namelijk dat een klant dubbel data krijgt als er meerdere producten van het concern van KPN worden afgenomen op hetzelfde adres? 

Ik verzoek hierbij dan ook om dubbel data en minuten ook voor deze maand toe te kennen aangezien ik niet verhuisd ben en dus 'gewoon' recht heb hierop.

Ben benieuwd naar je reactie en de klantvriendelijkheid omtrent de toepassing van de voordeelregelingen. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Le0032,

 

De reden dat het delen van de persoonlijke data aan moet staan is omdat we anders niet kunnen "zien" waar je woont, en daarmee ook niet met KPN kunnen communiceren dat je daar recht op hebt. Ik snap dat het vervelend is dat je nu deze maand de dubbele bundels mis loopt. Ik heb daarom 100 minuten en 1000mb voor je klaargezet in Mijn Simyo, deze kun je activeren en gebruiken deze maand. 

 

Fijn Pasen!🐰😊

 

Groetjes,

Daisy

Reageer