.

Beantwoord

simkaartnummer

  • 19 November 2012
  • 10 reacties
  • 790 Bekeken

Hallo, ik ga overstappen naar een anderen provider en heb voor het nummerbehoud mijn simkaartnummer nodig. Zij vragen om een 9-cijferig nummer,. Kunt u mij laten weten wat het juiste simkaartnummer is? 
icon

Beste antwoord door Alex 20 November 2012, 11:30

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum nkorkic,

Een Simyo simkaart heeft altijd een 8 cijferig simkaartnummer. Ik heb je een privé bericht met het juiste simkaartnummer gestuurd.

Groetjes,

Alex
Ik zou ook graag mijn simkaartnummer willen opvragen.

Mvrgr.,

B.Ikanovic
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum B.ik,

Ik heb je privé bericht ontvangen en beantwoord.

Groetjes,

Alex
ik ga overstappen naar simyo abbo en heb een simkaartnummer nodig voor nummerbehoud wat is mijn nummer en waar kan ik die vinden
groet jan willem
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jan willem1992,

Als je wilt overstappen van je prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement kan je vanaf je persoonlijke prepaid pagina kiezen voor 'overstappen naar sim only abonnement'. Je hoeft dan geen simkaartnummer in te voeren. Voor meer informatie kun je in dit topic terecht.

Groetjes,

Alex
Hoi.
Ik heb ook mijn simkaartnummer nodig omdat ik wil overstappen.

Kunnen jullie die mij sturen
Je simkaartnummer staat op deze pagina.
Je simkaartnummer staat op deze pagina.

Ja dat klopt maar ik heb een negen cijferig nummer nodig
Simyo (KPN) heeft er 8. Telefonisch contact opnemen met je nieuwe provider, waarvan ik denk dat het Ben is.. 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Eveline Woertink,

Wat jammer dat je overstapt naar een andere provider! Friesian verwijst je naar het juiste simkaart nummer en Raytje legt al goed uit dat je waarschijnlijk een bestelling hebt geplaatst bij Ben. Die accepteren geen 8-cijferige simkaartnummers door een fout in het systeem. Een snel belletje zou dit voor je moeten oplossen 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor jullie hulp, Friesian en Raytje!

Reageer