Hallo,
Sinds een dag of twee werkt niks meer: bellen, sms'en, pingen, what's appen... Niks doet het meer. Heel vervelend.
Help?
Wat voor een toestel heb je?
Wat zie je in beeld (icoontjes bovenaan/-in je scherm)? Laten deze nog wel netwerkactiviteit zien, zoals een dataverbinding en/of signaalsterkte?
Had je voordat je problemen zich openbaarden geen van deze problemen?
Wat zie je in beeld (icoontjes bovenaan/-in je scherm)? Laten deze nog wel netwerkactiviteit zien, zoals een dataverbinding en/of signaalsterkte?
Had je voordat je problemen zich openbaarden geen van deze problemen?
Mijn zoon heeft het toestel nu mee naar school. Kan hier na 15.00 uur dus pas antwoord op geven. Tot 2 dagen terug werkte alles in ieder geval!
Ik reageer vanmiddag als ik het toestel weer thuis heb.
In ieder geval alvast bedankt voor je snelle reactie!
Ik reageer vanmiddag als ik het toestel weer thuis heb.
In ieder geval alvast bedankt voor je snelle reactie!
Het gaat in ieder geval om een blackberry.
Hebben we al diverse keren gedaan. Batterij eruit, simkaart eruit. Alles even eruit gelaten. Opnieuw opstarten. Maakt geen verschil. Echt heel vervelend.
Als je de mogelijkheid hebt, zou je de Simyo simkaart eens in een ander toestel moeten stoppen. Hou je dan dezelfde problemen, geen netwerk en niet kunnen bellen, dan ligt het aan Simyo. Dan is of de GSM-mast bij jullie in de buurt uit de lucht of de simkaart heeft het loodje gelegd. Als de simkaart het in het andere toestel wel doet dan is de blackberry de boosdoener. Nogmaals veel succes!
Ik ga het vanmiddag proberen. Mocht het niet aan de telefoon maar aan Simyo liggen, dan meld ik me weer... 😉
Indien het wel aan de telefoon heeft gelegen wil je dat dan ook melden?
Een forum is er om ervaringen te delen.
NB Let wel dat het toestel waarin je de Simyo simkaart gaat steken simlockvrij is.........
Een forum is er om ervaringen te delen.
NB Let wel dat het toestel waarin je de Simyo simkaart gaat steken simlockvrij is.........
Hallo,
Heb het simkaartje in een andere (simlockvrije) telefoon gedaan en daar doet 'ie het ook niet. Grappig, want ik heb m net 3 maanden. Hoe kan zo'n kaartje nou in 3 maanden niet meer werken?
Ik heb een nieuwe vervangende simkaart aangevraagd. Hoop dat dit niet meer gebeurt want dan is de lol er snel af...
Bedankt voor jullie hulp!
Heb het simkaartje in een andere (simlockvrije) telefoon gedaan en daar doet 'ie het ook niet. Grappig, want ik heb m net 3 maanden. Hoe kan zo'n kaartje nou in 3 maanden niet meer werken?
Ik heb een nieuwe vervangende simkaart aangevraagd. Hoop dat dit niet meer gebeurt want dan is de lol er snel af...
Bedankt voor jullie hulp!
Hoi Martinevanrhee en RicoK,
@RicoK. Allereerst heel erg bedankt RicoK voor je tips en het meedenken :D
@Martinevanrhee,
RicoK heeft eigenlijk alle vragen en tips al in zijn reacties gesteld die ik je ook had willen vragen. Ik ben benieuwd of de vervangende simkaart gaat werken. Kan je ons hier op de hoogte houden van je bevindingen? Dan kan ik de technische dient eventueel nog inschakelen om je verder te helpen.
Groetjes,
Alex
@RicoK. Allereerst heel erg bedankt RicoK voor je tips en het meedenken :D
@Martinevanrhee,
RicoK heeft eigenlijk alle vragen en tips al in zijn reacties gesteld die ik je ook had willen vragen. Ik ben benieuwd of de vervangende simkaart gaat werken. Kan je ons hier op de hoogte houden van je bevindingen? Dan kan ik de technische dient eventueel nog inschakelen om je verder te helpen.
Groetjes,
Alex
Hallo,
Mijn zoon heeft een blackberry curve. Die werkt prima. Sinds een paar dagen heeft hij geen verbinding meer. Niks werkt (internet, pingen, whatsappen e.d.). Nieuwe kaart aangevraagd omdat het daar misschien aan lag. Nu nieuwe kaart erin, maar nog werkt niks! Als ik handmatig een netwerk wil zoeken, zegt 'ie dat Simyo beschikbaar is, maar na aanvinken, kan ik nog niks. Alleen SOS. Graag zsm jullie reactie want dit is heel irritant.
Martine van Rhee
PS: voor direct contact: martine@onsmail.nl
Mijn zoon heeft een blackberry curve. Die werkt prima. Sinds een paar dagen heeft hij geen verbinding meer. Niks werkt (internet, pingen, whatsappen e.d.). Nieuwe kaart aangevraagd omdat het daar misschien aan lag. Nu nieuwe kaart erin, maar nog werkt niks! Als ik handmatig een netwerk wil zoeken, zegt 'ie dat Simyo beschikbaar is, maar na aanvinken, kan ik nog niks. Alleen SOS. Graag zsm jullie reactie want dit is heel irritant.
Martine van Rhee
PS: voor direct contact: martine@onsmail.nl
nieuwe simkaart. Niks werkt. Simyo staat wel bij de beschikbare netwerken maar na selecteren nog steeds geen verbinding. Alleen noodoproepen.
En nu?
En nu?
Bij de beschikbare netwerken kan ik o.a. kiezen uit simyo 3Gh en Simyo 2Gh
Na de derde keer netwerk kiezen, werkt het wel. Dat was van de week ook. En na 1 dag werden we er weer uitgegooid en werkte het weer 2 dagen niet.
Nu dus voor niks een nieuwe simkaart gekocht, want het probleem is hetzelfde.
Wat moet ik doen als we er weer uitgegooid worden? Hebben 4 telefoons in huis, allemaal andere providers (KPN, Vodafone, T-mobile en nu Simyo erbij) en dit is voor het eerst dat we met deze problemen te maken hebben.
Oorzaak bekend?
Nu dus voor niks een nieuwe simkaart gekocht, want het probleem is hetzelfde.
Wat moet ik doen als we er weer uitgegooid worden? Hebben 4 telefoons in huis, allemaal andere providers (KPN, Vodafone, T-mobile en nu Simyo erbij) en dit is voor het eerst dat we met deze problemen te maken hebben.
Oorzaak bekend?
Nee, denk het niet. Want dit speelde dinsdag al. De eerste keer hielp het om het netwerk opnieuw te selecteren, maar vervolgens deed 'ie vanaf woensdag weer niks. Vandaar lukt het weer wel om een netwerk te selecteren
Het werkt niet zoals het zou moeten.
Als ik nu weer het bereik verlies, ga ik afscheid nemen van Simyo. Heb met andere netwerken nooit problemen gehad en door ons werk is het ontzettend nodig dat onze zoon altijd bereikbaar is. En dat is nu niet zo.
Vind het heel vervelend!
Het werkt niet zoals het zou moeten.
Als ik nu weer het bereik verlies, ga ik afscheid nemen van Simyo. Heb met andere netwerken nooit problemen gehad en door ons werk is het ontzettend nodig dat onze zoon altijd bereikbaar is. En dat is nu niet zo.
Vind het heel vervelend!
Het werkt niet zoals het zou moeten.
Als ik nu weer het bereik verlies, ga ik afscheid nemen van Simyo. Heb met andere netwerken nooit problemen gehad en door ons werk is het ontzettend nodig dat onze zoon altijd bereikbaar is. En dat is nu niet zo.
Vind het heel vervelend!
Hoi Martinevanrhee,
Aan je aansluiting is niets vreemds te zien. Het zou daarom gewoon goed moeten werken. Ervaar je dit probleem trouwens overal? Heb je die nieuwe simkaart ook in een ander simlock vrij toestel geprobeerd?
Groetjes,
Alex
Hallo Alex,
Het heeft 2 dagen niet gewerkt, maakt niet uit waar we waren. In een ander toestel hadden we ook geen bereik. Dat heb ik getest om te weten of het aan het toestel of aan het kaartje lag. Er zit nu een nieuw kaartje in. De verbindingen werken nu, al hapert ping maar dat komt waarschijnlijk door de storing van vandaag.
Zodra het weer mis gaat, meld ik me weer, okee?
Bedankt voor je reactie!
Het heeft 2 dagen niet gewerkt, maakt niet uit waar we waren. In een ander toestel hadden we ook geen bereik. Dat heb ik getest om te weten of het aan het toestel of aan het kaartje lag. Er zit nu een nieuw kaartje in. De verbindingen werken nu, al hapert ping maar dat komt waarschijnlijk door de storing van vandaag.
Zodra het weer mis gaat, meld ik me weer, okee?
Bedankt voor je reactie!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.