Beste Klantenservice,
Ik heb zojuist mij simkaart geactiveerd, maar kan nog niet bellen ivm de service?
Kunnen jullie dit activeren?
Groet,
Mark
Beste Mark,
Wij hebben zojuist je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Wij hebben zojuist je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Beste Manisha,
Mijn telefoon werkt nog steeds niet? Ik kan nog steeds niet bellen?
Groet,
Mark
Mijn telefoon werkt nog steeds niet? Ik kan nog steeds niet bellen?
Groet,
Mark
Beste Mark,
Wij hebben zojuist je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Geachte medewerker,
Zojuist heb ik mijn micro simkaart ontvangen na drie werkdagen en deze wil ik nu laten omzetten maar klantensirvice is gesloten is er nog een andere mogelijkheid van activering ????
Groetjes
Zojuist heb ik mijn micro simkaart ontvangen na drie werkdagen en deze wil ik nu laten omzetten maar klantensirvice is gesloten is er nog een andere mogelijkheid van activering ????
Groetjes
Beste Mark,
Om je beter van dienst te kunnen zijn verzoeken wij je het simkaartnummer in een prive bericht testuren zodat we het een en ander kunnen controleren. Tevens vernemen we graag welke foutmelding je krijgt als je probeert te bellen.
Bij voorbaat dank voor de informatie.
Groetjes,
Manisha
Om je beter van dienst te kunnen zijn verzoeken wij je het simkaartnummer in een prive bericht testuren zodat we het een en ander kunnen controleren. Tevens vernemen we graag welke foutmelding je krijgt als je probeert te bellen.
Bij voorbaat dank voor de informatie.
Groetjes,
Manisha
Beste Marieke1307,
Je kunt het simkaartnummer in een prive bericht sturen zodat we de micro simkaart voor je kunnen activeren.
Groetjes,
Manisha
Je kunt het simkaartnummer in een prive bericht sturen zodat we de micro simkaart voor je kunnen activeren.
Groetjes,
Manisha
Geachte klantenservice,
Doordat mijn telefoon gestolen is, heb ik een vervangende simkaart aangevraagd en al ontvangen. Ik heb hem vandaag in mijn nieuwe telefoon gestopt, maar ik kan niet bellen en smsen. Weet u hoe dit kan?
Doordat mijn telefoon gestolen is, heb ik een vervangende simkaart aangevraagd en al ontvangen. Ik heb hem vandaag in mijn nieuwe telefoon gestopt, maar ik kan niet bellen en smsen. Weet u hoe dit kan?
Doordat mijn telefoon gestolen is, heb ik een vervangende simkaart aangevraagd en al ontvangen. Ik heb hem vandaag in mijn nieuwe telefoon gestopt, maar ik kan niet bellen en smsen. Weet u hoe dit kan?
Als je een vervangende simkaart hebt ontvangen, moet je deze eerst activeren via de klantenservice. Volgens onze gegevens heeft een medewerker van Simyo de simkaart inmiddels geactiveerd.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.