.

Vraag

Simkaart werkt niet

  • 18 January 2012
  • 6 reacties
  • 558 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb sinds kort een simkaart van Simyo. De simkaart is geactiveerd, maar ik kan niet bellen en smsen en ik kan ook geen telefoontjes en smsjes ontvangen. Ik heb de klantenservice gemaild, maar nog niks teruggekregen. Ik vind het heel erg vervelend om al dagen onbereikbaar te zijn! Wat is er mis?

Mvg,

Yvonne

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Eivonne,

Ik heb je berichtje ontvangen. We hebben je telefoonnummer hersteld op het netwerk. Wanneer je je toestel over 10 minuten uit/aan zet zou de aansluiting moeten werken. Graag hoor ik van je of het werkt.

Groetjes,

Alex
Simkaart blokkade,
Om administratieve redenen kan ik niet bellen en internetten met mijn net geactiveerde simkaart.
Een goed begin is het halve werk,zeg ik dan maar.
Ik hoop dat het snel goed komt
Badge
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Badge
Beste Klantenservice,

Ik heb zojuist mij simkaart geactiveerd, maar kan nog niet bellen ivm de service?
Kunnen jullie dit activeren?

Groet,

Mark
Reputatie 2
Badge +4
Beste Maxtrix,

Welkom op het Simyo forum!
Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Er is momenteel een vertraging op het netwerk waardoor dit niet direct verwerkt kan worden. Wij verwachten dat je aan het eind van de middag gebruik zal kunnen maken van je simkaart. Wij verzoeken je het toestel regelmatig uit/aan te zetten zodat de simkaart kan worden aangemeld op het netwerk.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Mark en iChris,

Wij hebben jullie vragen reeds in andere posts beantwoord.

Groetjes,

Manisha

Reageer