.

Beantwoord

simkaart werkt niet

  • 16 July 2012
  • 8 reacties
  • 1270 Bekeken

Badge
ik heb een nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd maar nu werkt mijn oudere siemens S65 niet meer, kan wel gebeld worden maar kom niet meer op mijn telefoon wat nu te doen?
icon

Beste antwoord door Alex 17 July 2012, 10:58

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum fransvanwinden,

Ik vermoed dat je toestel te 'oud' is om met de nieuwe simkaart om te gaan. De techniek van de Simyo simkaart is te 'nieuw' voor je toestel. Ik zie namelijk dat je toestel uit 2004 komt. Is het mogelijk om de Simyo simkaart in een ander simlock vrij toestel te proberen? Zo ja, werkt dit dan wel?

Groetjes,

Alex
Ik probeer nu al twee dagen lang contact te krijgen met de klantenservice en nog steeds is het zogenaamd druk!!!
Mijn huidige simkaart wordt niet herkend in mijn nieuwe toestel. Ik kan nu niet bellen en gebeld worden. Het betreft hier niet mijn eigen simkaart maar die van mijn partner.
Hoe kom ik nu aan een nieuwe vervangende simkaart met natuurlijk nummerbehoud anders ga ik toch maar eens kijken naar een andere provider die wel een werkende klantenservice heeft!
ik heb de simkaart in een nokia geprobeerd en daar werkt het perfect, mijn oude vodafone simkaart swerkte ook prima.
Is er nog een oplossing, kan ik de oude kaart niet weer activeren vi simyo of iets dergelijks?
Mijn oude toestel werkte nog prima.

Ik kan geen bericht plaatsen met mijn eigen gebruikersnaam en email, daarom doe ik het nu via het mailadres van mijn vrouw
als ik  een reactie wil plaatsen kom ik in de registratie pagina maar ik ben al geregistreerd dus pakt hij mijn gebruikersnaam en mailadres niet.


frans van winden
Welkom op het forum fransvanwinden,

Ik vermoed dat je toestel te 'oud' is om met de nieuwe simkaart om te gaan. De techniek van de Simyo simkaart is te 'nieuw' voor je toestel. Ik zie namelijk dat je toestel uit 2004 komt. Is het mogelijk om de Simyo simkaart in een ander simlock vrij toestel te proberen? Zo ja, werkt dit dan wel?

Groetjes,

Alex


in de nokia van mijn vrouw werkt het wel, mijn toestel is echter nog prima wat nu te doen??
Reputatie 5
Badge +10
Ik probeer nu al twee dagen lang contact te krijgen met de klantenservice en nog steeds is het zogenaamd druk!!!
Mijn huidige simkaart wordt niet herkend in mijn nieuwe toestel. Ik kan nu niet bellen en gebeld worden. Het betreft hier niet mijn eigen simkaart maar die van mijn partner.
Hoe kom ik nu aan een nieuwe vervangende simkaart met natuurlijk nummerbehoud anders ga ik toch maar eens kijken naar een andere provider die wel een werkende klantenservice heeft!


Welkom op het forum sancwd,

Je probleem is me niet helemaal duidelijk. Je geeft aan dat je huidige simkaart niet wordt herkend in je nieuwe toestel, maar je geeft ook aan dat het de simkaart van je partner betreft. Welke simkaart is het dan precies? Is de simkaart van je partner ook afkomstig van Simyo?

Ik ben in ieder geval benieuwd naar het type toestel waar de simkaart in wordt gestopt. Ook zou ik graag willen weten wat voor melding je krijgt op het moment dat je de simkaart in je nieuwe toestel stopt. Is het toestel wel simlock vrij?

in de nokia van mijn vrouw werkt het wel, mijn toestel is echter nog prima wat nu te doen??

Hoi ankevanwindne,

Het niet kunnen inloggen heeft te maken met je inmiddels uitgevoerde nummerbehoud proces. We zijn hier een oplossing voor aan het vinden. Je kunt je met je overgezette nummer opnieuw registreren, maar dan wel met een andere gebruikersnaam.

Heb je de oude simkaart nog in je bezit? Zo ja, dan kan ik nagaan bij de technische dienst of we hier nog wat aan kunnen doen.

Groetjes,

Alex
Ik heb de oude simkaart nog, deze is van vodafone, hopelijk is er nog wat aan te doen

groeten 

Anke en Frans van Winden
Ik heb de oude simkaart nog, de nieuwe werkt wel in een nieuwer toestel.
Mijn oude toestel is echter nog goed is er nog een mogelijkheid om bijv. mijn oude simkaart te gebruiken?

groeten frans van winden
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frans,

Als dit een oude simkaart van Vodafone is, kunnen we hier helaas niets meer aan doen.

Groetjes,

Alex

Reageer