.

Vraag

Simkaart vol?

  • 11 December 2011
  • 10 reacties
  • 2291 Bekeken

Badge +1
Er staan slechts 44 contacten op de simkaart, en 3 sms'jes (op het toestel), en ik krijg de melding dat het doelgheugen vol is...

Is dat een kwestie van een nieuwe simkaart bestellen?

10 reacties

Badge +3
Uhmmm...heb je wel gekeken of er niet te veel muziek op je telefoon staat of iets anders dergelijks wat je telefoon vol maakt?

edit@ je kan ook eventueel je telefoon resetten??
Badge +1
muziek e.d. staan niet op de simkaart.... die staan op intern geheugen of geheugenkaart. En ik heb toestel al teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar helaas...

Simkaart staan alleen contacten op, soms sms'jes, en netwerk-info voor de provider (maar da's te technisch voor ons).

Dank voor het meedenken!
Badge +3
ohh haha alsjeblieft! ik denk graag mee met iemand die problemen heeft ;-)

en uhh... 😛 mischien kan je telefoon alleen maar maximaal 50 contact personen opslaan?? of je moet een extra gigabyte kopen? ;-o
Badge +4
Er staan slechts 44 contacten op de simkaart, en 3 sms'jes (op het toestel), en ik krijg de melding dat het doelgheugen vol is...

Is dat een kwestie van een nieuwe simkaart bestellen?


Kun je aangeven wat voor toestel je gebruikt en of je deze melding ook in andere toestellen krijgt?
Badge +1
Nokia 6310i (oudje, maar recent gerefurbished door KPN), geeft dezelfde melding op nokia 6300 (klinkt oud, toestel is echter ook 2 weken nieuw uit doos)
Badge +3
Of je simkaart accepteert eenmaal geen nokia6310i ??? want aangezien je nokia6310i toch van 2004 is...
Badge +1
de 6310i draait al 4 jaar op de simyo simkaart....

de 6300 draait op een nieuwe simyo simkaart feilloos....
Badge +3
Hmmmm.....of mischien eventueel toch maar een simkaart kopen? (met je oude nummer erop natuurlijk!)
Badge +1
da's precies het antwoord wat ik van simyo hoop te krijgen

Badge +3
ohh haha! ;P das dan wel erg toevallig dat ik dat zei ;P
en om nog slimmer te doen raad ik je dit aan:!!!!

Ga naar selfservice toe! (op prepaid of abbonement? xd) en vraag dan een nieuwe aan! (blokeren raad ik je niet aan aangezien je je simkaart toch thuis hebt laten liggen xD) en dan krijg je je simkaart thuis gestuurd 😉

Reageer