.

Beantwoord

Simkaart registratie Failed!

  • 19 November 2012
  • 15 reacties
  • 685 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hoi,

Ik zit nu in Australië voor een jaar en gebruik nog steeds me Nederlandse Simyo nummer.
Alleen nu heb ik sinds een paar dagen het probleem dat hij niet meer werkt.
Hij geeft steeds aan dat de registratie van de simkaart niet lukt.

Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Wayne 20 November 2012, 14:18

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Denn=,

Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je even jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij kunnen laten weten of dit het probleem heeft opgelost?
Welkom op het forum Denn=,

Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je even jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij kunnen laten weten of dit het probleem heeft opgelost?


nee nog steeds het zelfde probleem
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Denn=,

Heeft je aansluiting wel gewerkt in Australië? Zou je in ieder geval even willen proberen om handmatig te kiezen voor een buitenlands netwerk? Ik ben benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je voor een netwerk kiest. Daarnaast ben ik ook benieuwd of onze simkaart in een ander toestel wel werkt.

Groetjes,

Alex
Hoi Denn=,

Heeft je aansluiting wel gewerkt in Australië? Zou je in ieder geval even willen proberen om handmatig te kiezen voor een buitenlands netwerk? Ik ben benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je voor een netwerk kiest. Daarnaast ben ik ook benieuwd of onze simkaart in een ander toestel wel werkt.

Groetjes,

Alex


De aansluiting heeft gewoon gewerkt in Australië, de eerste 6 weken van mijn verblijf hier.
Heb geprobeerd handmatig te kiezen voor netwerk maar krijg de melding dat hij geen verbinding kan maken met het netwerk.
Heb het ook in andere telefoon geprobeerd en daar werkt hij ook niet.

Groet Dennis
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Denn=,

Ik heb je aansluiting laten herstellen door de technische dienst. Wil je je toestel even uit/aan zetten en het opnieuw proberen? Ik hoor graag van je of het werkt.

Groetjes,

Alex
Hoi Denn=,

Ik heb je aansluiting laten herstellen door de technische dienst. Wil je je toestel even uit/aan zetten en het opnieuw proberen? Ik hoor graag van je of het werkt.

Groetjes,

Alex


Nee hij doet het nog steeds niet.
Heb het op verschillende telefoons geprobeerd.
Badge +2
Beste Denn=,

Het lijkt erop dat de simkaart in dit geval defect is. Wij kunnen je kosteloos een vervangende simkaart toesturen. Deze zal echter worden toegestuurd naar je adres in Nederland. Het is helaas niet mogelijk voor ons om je simkaart naar Austalië op te sturen. Graag vernemen wij of je hier akkoord mee gaat.

Groetjes,

Arie
Beste Denn=,

Het lijkt erop dat de simkaart in dit geval defect is. Wij kunnen je kosteloos een vervangende simkaart toesturen. Deze zal echter worden toegestuurd naar je adres in Nederland. Het is helaas niet mogelijk voor ons om je simkaart naar Austalië op te sturen. Graag vernemen wij of je hier akkoord mee gaat.

Groetjes,

Arie


Hoi het is goed als hij naar mijn nederlandse adres wordt gestuurd.
Lijkt ik mijn ouders hem wel doorsturen naar Australië

Groet,

Dennis
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Denn=,

We hebben een vervangende simkaart voor je aangemaakt. De simkaart wordt binnen 2 werkdagen afgeleverd. Kan je ons laten weten of de vervangende simkaart wel werkt?

Groetjes,

Alex
Hoi Denn=,

We hebben een vervangende simkaart voor je aangemaakt. De simkaart wordt binnen 2 werkdagen afgeleverd. Kan je ons laten weten of de vervangende simkaart wel werkt?

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,

Heb de vervangende simkaart hier ontvangen in Australië.
Maar nog steeds het zelfde probleem.
Is het misschien mogelijk dat alles wordt doorgeschakeld naar me australische nummer.
En dat ik straks in nederland weer gebruik kan maken van me nederlandse nummer.

Groetjes Dennis
Reputatie 2
Badge +1
hey Denn=,

Je kan via jouw toestel jouw telefoonnummer doorschakelen naar jouw Australisch nummer. Zorg ervoor dat de optie bellen in en naar het buitenland aan staat op jouw persoonlijke pagina.
hey Denn=,

Je kan via jouw toestel jouw telefoonnummer doorschakelen naar jouw Australisch nummer. Zorg ervoor dat de optie bellen in en naar het buitenland aan staat op jouw persoonlijke pagina.


Dat kan toch niet als je geen verbinding heb?

En ik heb een klein probleempje!!!

Beste Dennis Meulenbelt,

Je hebt de afgelopen 5½ maand niet gebeld en geen sms verstuurd met je Simyo telefoonnummer . Als je zes maanden geen gebruik maakt van je nummer, gaan we ervan uit dat je geen klant meer wil zijn van Simyo en sluiten we je nummer af. Zie artikel 1:4 van de Algemene Voorwaarden.

Wil je toch blijven bellen met Simyo? Geen probleem!
Stuur dan binnen 15 dagen minstens Ă©Ă©n sms of voer Ă©Ă©n uitgaand telefoongesprek. Je nummer blijft dan geactiveerd.

We houden je natuurlijk graag bij Simyo. Daarom zetten we de voordelen nog eens voor je op een rij:
- Je belt met vaste, lage tarieven, op ieder moment van de dag.
- Je belt via het betrouwbare netwerk van KPN.
- Je regelt alles online, waar en wanneer je wilt via mijn.simyo.nl.

Afsluiten van je telefoonnummer is definitief, activeren is daarna niet meer mogelijk en je beltegoed komt volgens de algemene voorwaarden te vervallen. Mocht je een negatief saldo hebben, dan blijft de betalingsverplichting aan Simyo bestaan.

E-mail: [email]klantenservice@simyo.nl[/email]
Telefoon: 0800-0232300 (op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 uur)
Twitter: @simyonl

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team

Wat nu?
Ik wil nummer graag  behouden en ga het vanaf augustus echt weer gebruiken.
En wil dan ook weer een abonnement.

Dennis
Badge +6
Hoi Denn=,

Ik raad je aan via je persoonlijke pagina een sms te sturen om het telefoonnummer actief te houden. Wanneer je het telefoonnummer langer dan 6 maanden niet gebruikt dan komt deze te vervallen en dat kan niet worden terug gedraaid.
Hoi Denn=,

Ik raad je aan via je persoonlijke pagina een sms te sturen om het telefoonnummer actief te houden. Wanneer je het telefoonnummer langer dan 6 maanden niet gebruikt dan komt deze te vervallen en dat kan niet worden terug gedraaid.


Hoi

Ik heb een klein probleempje.
Ik heb nog steeds geen verbindingen met mijn nederlandse nummer.
Maar heb het nu wel nodig om een vertificatie te doen voor iets.
Is het mogelijk alles te laten doorverbinden naar een ander nummer.
Kan niet via telefoon want die heeft geen verbinding.

Groeten Dennis
Reputatie 2
Badge +1
Hey Denn=,

Zou je jouw toestel nogmaals uit en in kunnen schakelen. Je zou nu gebruik van jouw aansluiting moeten kunnen maken en de doorschakeling moeten kunnen activeren via jouw toestel.

Reageer