.

Beantwoord

Simkaart overzetten op ander toestel

  • 2 February 2013
  • 2 reacties
  • 1176 Bekeken

Badge
Hoi,
Is het mogelijk om een simkaart over te zetten op een ander toestel? Ik heb een abbonement op een samsung toestel, maar zou nu graag gebruik willen maken van mijn iPhone. Ik heb al een micro-simkaart in mijn iPhone geplaatst, maar mijn iPhone geeft aan dat de activeringsserver niet bereikbaar is. Is het mogelijk om mijn simkaart te deactiveren, zodat ik de micro-simkaart opnieuw kan activeren op mijn iPhone?
icon

Beste antwoord door Alex 5 February 2013, 14:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoe ben je aan de micro simkaart gekomen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi,
Is het mogelijk om een simkaart over te zetten op een ander toestel? Ik heb een abbonement op een samsung toestel, maar zou nu graag gebruik willen maken van mijn iPhone. Ik heb al een micro-simkaart in mijn iPhone geplaatst, maar mijn iPhone geeft aan dat de activeringsserver niet bereikbaar is. Is het mogelijk om mijn simkaart te deactiveren, zodat ik de micro-simkaart opnieuw kan activeren op mijn iPhone?


Hoi Frederique,

Als je voor het eerst een simkaart in een iPhone stopt, is het vaak nodig om te synchroniseren met iTunes. Dit doe je door de simkaart in de iPhone te stoppen. Vervolgens koppel je het toestel aan je computer. iTunes zou dan vanzelf moeten opstarten en je vragen te synchroniseren.

Indien dit niet werkt, is het ook mogelijk dat je toestel nog een simlock heeft.

Groetjes,

Alex

Reageer