.

Beantwoord

Simkaart om administratieve reden buiten gebruik

  • 9 November 2012
  • 8 reacties
  • 256 Bekeken

Ik ben overgestapt van prepaid naar simonly, maar ik krijg steeds de mededeling dat mijn Simkaart om administratieve reden buiten gebruik is. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Alex 13 November 2012, 13:43

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Muck2K,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice. Ze hebben je gegevens hersteld op het netwerk. Aan je verbruik te zien heeft dit je probleem opgelost. Klopt dit?

Groetjes,

Alex
Het is moeilijk vast te stellen wat hier aan de hand was. Het zou handiger zijn als je dit als status in MijnSimyo staat, met welke actie je moet ondernemen. Ik vind het ook onhandig dat je dit telefonisch moet doen. Jullie zijn niet echt lekker telefonisch beschikbaar. Het zou handiger zijn als dit via self service kan. Zeker omdat ik 2 keer heb moeten bellen, omdat jullie kennelijk 2 handelingen moeten doen en jullie de laatste handeling vergeten waren.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Much2K,

Bedankt voor jouw feedback. Zou je nog even kunnen bevestigen dat dit jouw probleem heeft opgelost?
Hey Much2K,

Bedankt voor jouw feedback. Zou je nog even kunnen bevestigen dat dit jouw probleem heeft opgelost?


Probleem is uiteindelijk inderdaad opgelost.
Badge +2
Beste Muck2K,

Het zou inderdaad handig zijn als dit via de persoonlijke pagina geregeld kon worden. Ik zal dit uiteraard meenemen in het volgend overleg. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Ik heb ook de mededeling dat mijn Simkaart om administratieve reden buiten gebruik is. Hoe los ik dit op?
Ook ik krijg na mijn geactiveerde sim kaart dezelfde melding. Helaas is het vrijdagavond en kunnen we een weekendje wachten.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Simyoo en edwinwilma,

Volgens onze gegevens zijn jullie simkaarten actief en kunnen jullie er al enkele dagen gebruik van maken. Is jullie vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex

Reageer