.

Beantwoord

Simkaart in Nokia Lumia

  • 16 July 2012
  • 3 reacties
  • 1635 Bekeken

Badge
Onlangs heb ik een (simlockvrije) Nokia Lumia 800 gekocht. Hierbij hoorde een microsimkaart welke ik meteen heb aangevraagd. Na plaatsing van de simkaart gaf mijn toestel een simfout aan (simkaart ontbreekt of is ongeldig) Een andere simkaart (van een andere provider) werkte wel in mijn nieuwe toestel. Mijn simkaart werkte ook niet in zijn toestel. Ik heb 2 maal contact gelegd via de mail met de klantenservice maar het probleem is niet opgelost en ben nu een week niet bereikbaar. Mijn simnkaart vertoont overigens wel wat 'beschading' van het in en uit plaatsen van de simkaart. Hellup!
icon

Beste antwoord door Alex 17 July 2012, 10:42

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Strijkijzer,

Ik zie dat de simkaart kort geleden opgestuurd is. De simkaart is dus nog vrij nieuw. Ook geef je aan dat onze simkaart ook niet werkt in een ander toestel. Wellicht dat de simkaart toch beschadigd of defect is. Ik zal daarom een nieuwe micro simkaart op laten sturen. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen.

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt! Heb simkaart inmidels ontvangen en die werkt. Pincode is alleen nog niet gewijzigd op mijn persoonlijke pagina en heb hier ook nog geen mail van ontvangen. Nog even geduld?

Grtz
Badge +6
Beste Strijkerijzer,

Ik heb de micro simkaart die je hebt ontvangen voor je gekoppeld aan je aansluiting.
Je pin en pukcode zijn gewijzigd op je persoonlijke pagina.

Reageer