.

Beantwoord

Simkaart geblokkeerd-nieuwe aanvragen

  • 27 July 2013
  • 8 reacties
  • 621 Bekeken

Hoi Simyo, ik ben op vakantie waar mijn telefoon en dus ook mijn simkaart is gestolen. Via wifi op een andere telefoon heb ik meteen daarna snel mijn simkaart geblokkeerd. Nu wil ik een nieuwe bestellen, maar geeft de site aan dat dat niet kan omdat hij al geblokkeerd is. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Alex 29 July 2013, 10:11

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marieke99,

Erg vervelend dat je telefoon is gestolen. Ik zie inderdaad dat je de simkaart hebt geblokkeerd wegens verlies/diefstal. Gelukkig kan nu niemand van jouw simkaart gebruik maken. Ik heb een kleine aanpassing gedaan in ons systeem waardoor het mogelijk moet zijn om een vervangende simkaart te bestellen.

Zou je even kunnen laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex, dankje voor je snelle reactie! Ik heb het net even geprobeerd maar helaas krijg ik nog steeds de melding dat ik afgesloten ben voor inkomende en uitgaande oproepen en dus geen nieuwe simkaart aan kan vragen. Doe ik iets fout? Weet jij een andere manier om dit op te lossen?
Oh, ik probeer het net nog een keer, en nu krijg ik de volgende melding:
Er is al een vervangende simkaart besteld. Het is niet mogelijk opnieuw een nieuwe simkaart te bestellen.
Betekent dit dat het nu geregeld is? Ik heb voor deze 'aanvraag' niks meer ingevuld ofzo. Zit op de nieuwe simkaart automatisch weer mijn nummer of moet ik nog een keer nummerbehoud aanvragen?
Badge +6
Hoi Alex, dankje voor je snelle reactie! Ik heb het net even geprobeerd maar helaas krijg ik nog steeds de melding dat ik afgesloten ben voor inkomende en uitgaande oproepen en dus geen nieuwe simkaart aan kan vragen. Doe ik iets fout? Weet jij een andere manier om dit op te lossen?

Oh, ik probeer het net nog een keer, en nu krijg ik de volgende melding:
Er is al een vervangende simkaart besteld. Het is niet mogelijk opnieuw een nieuwe simkaart te bestellen.
Betekent dit dat het nu geregeld is? Ik heb voor deze 'aanvraag' niks meer ingevuld ofzo. Zit op de nieuwe simkaart automatisch weer mijn nummer of moet ik nog een keer nummerbehoud aanvragen?


Hoi Marieke99,

Vervelend om te lezen dat het niet lukt. Kan je het nogmaals proberen? Mocht het niet lukken dan verneem ik graag welk soort simkaart je wilt ontvangen. Ik verneem graag je bevindingen.
Hoi Natascha,

Het lukt nog steeds niet helaas. Ik krijg dezelfde foutmelding dat ik afgesloten ben en contact op moet nemen met de klantenservice. Ik zou graag een normale simkaart ontvangen (daar kun je een micro uitdrukken toch?). Is het ook mogelijk om die naar een ander adres te laten sturen of niet? Alvast bedankt!
Badge +6
Hoi Natascha,

Het lukt nog steeds niet helaas. Ik krijg dezelfde foutmelding dat ik afgesloten ben en contact op moet nemen met de klantenservice. Ik zou graag een normale simkaart ontvangen (daar kun je een micro uitdrukken toch?). Is het ook mogelijk om die naar een ander adres te laten sturen of niet? Alvast bedankt!


Hoi Marieke99,

De simkaart zal worden verstuurd naar het adres dat bij ons in het systeem staat. Een ander afleveradres is helaas niet mogelijk.
Ik zal er voor zorgen dat je een simkaart gaat ontvangen. De simkaart zal je met 2 á 3 werkdagen ontvangen. Kan je laten weten als je de simkaart hebt ontvangen.
Hoi natascha, de simkaart is inmiddels aangekomen en ik heb hem zojuist geprobeerd te activeren. Echter, toen kreeg ik de melding dat het simkaart nummer correct was maar dat de kaart nog geblokkeerd is. Maar dat zou met mijn nieuwe kaart toch opgelost moeten zijn? De optie activeer simkaart is nu uit het menu verdwenen maar volgens mijn telefoon is connectie met de simkaart niet mogelijk. Kan mijn simkaart zo snel mogelijk gedeblokkeerd worden, het wordt erg vervelend dat ik niet bereikbaar ben. Groet, Marieke
Badge +6
Hoi natascha, de simkaart is inmiddels aangekomen en ik heb hem zojuist geprobeerd te activeren. Echter, toen kreeg ik de melding dat het simkaart nummer correct was maar dat de kaart nog geblokkeerd is. Maar dat zou met mijn nieuwe kaart toch opgelost moeten zijn? De optie activeer simkaart is nu uit het menu verdwenen maar volgens mijn telefoon is connectie met de simkaart niet mogelijk. Kan mijn simkaart zo snel mogelijk gedeblokkeerd worden, het wordt erg vervelend dat ik niet bereikbaar ben. Groet, Marieke

Hoi Marieke99,

Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Kan je laten weten of je gebruik kan maken van je aansluiting?

Reageer