.

Beantwoord

Simkaart activeren op telefoon lukt niet

  • 27 March 2013
  • 7 reacties
  • 484 Bekeken

Hallo,

Ik heb net mijn simkaart geactiveerd via internet en dat ging goed.
Nu heb ik simkaart in mijn telefoon gedaan en eerst vroeg hij om de pincode. Nadat ik die heb ingevoerd vraagt de telefoon om een 8-cijferige pincode om mijn sim te ontgrendelen.
De puk-code en pin-code die ik heb pakt hij niet!
Welke code moet ik invoeren?
icon

Beste antwoord door Alex 28 March 2013, 17:20

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Sarah94,

Zou je even kunnen laten weten van welk merk en type toestel je gebruik maakt en wat de exacte meldingen zijn die je te zien krijgt?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sarah94,

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het simkaartnummer van je simkaart en welke pin en pukcode jij hebt doorgekregen. Mocht je er niet uit komen, wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen en nummers door te sturen.

Groetjes,

Alex
Hoi Sarah94,

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het simkaartnummer van je simkaart en welke pin en pukcode jij hebt doorgekregen. Mocht je er niet uit komen, wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen en nummers door te sturen.

Groetjes,

Alex


Hallo,

Ik denk dat de telefoon niet simlock vrij blijkt te zijn. Ik ga eerst kijken of dit op te lossen valt!

Groetjes Sarah
Reputatie 2
Badge +1
Hey Sarah94,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Zou je even kunnen laten weten of het probleem een simlock was?
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als Sarah beschrijft. In eerste instantie heb ik een nieuwe Nanosim aangevraag (dit ging per ongeluk), maar nu blijkt deze hetzelfde probleem te hebben. 

Ik zie al meer mensen op het forum met dezelfde vraag, maar steeds geen uiteindelijke oplossing.

Wie helpt mij aan de oplossing?!

Groeten Jorrit
Excusses, antwoord niet meer nodig, onderstaande werkte in mijn geval.

https://forum.simyo.nl/simkaart-86/verkeerde-wachtwoord-voor-nieuwe-nano-sim-8761/
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jp.thijssen,

De oplossing welke in dat topic vermeld staat, is inderdaad de juiste. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer