.

Vraag

Simkaart activeren lukt niet

  • 4 August 2012
  • 8 reacties
  • 1438 Bekeken

Ik ga van prepaid naar abonnement, heb nieuwe simkaart ontvangen en wil deze activeren.
Helaas word ik steeds omgeleid naar het inlogscherm van mijn prepaid.
Wat ik ook probeer, cookies/geschiedenis verwijderen, ik kan mijn kaart niet activeren.
Graag hulp.

Bij voorbaat dank,

8 reacties

Badge
Is er op zondag een mod in de zaal?
Badge
Mods, probleem is opgelost, vanmorgen met Klantenservice gebeld.
🙂
Badge +6
Mods, probleem is opgelost, vanmorgen met Klantenservice gebeld.
:)


Beste Koorelle,

Blij te horen dat het gelukt is.
Badge +6
Ik ga van prepaid naar abonnement, heb nieuwe simkaart ontvangen en wil deze activeren.
Helaas word ik steeds omgeleid naar het inlogscherm van mijn prepaid.
Wat ik ook probeer, cookies/geschiedenis verwijderen, ik kan mijn kaart niet activeren.
Graag hulp.

Bij voorbaat dank,


Beste PeterE,

Wanneer de simkaart voor het abonnement gaat activeren dien je in te loggen met het volledige tijdelijke telefoonnummer met het wachtwoord die staat in de welkomst e-mail die je van Simyo hebt gekregen na het bestellen van het abonnement.
Wanneer je bent ingelogd zie je dat het simkaartnummer van de simkaart van Simyo dient in te vullen.
Badge
Ik ga van prepaid naar abonnement, heb nieuwe simkaart ontvangen en wil deze activeren.
Helaas word ik steeds omgeleid naar het inlogscherm van mijn prepaid.
Wat ik ook probeer, cookies/geschiedenis verwijderen, ik kan mijn kaart niet activeren.
Graag hulp.

Bij voorbaat dank,


Beste PeterE,

Wanneer de simkaart voor het abonnement gaat activeren dien je in te loggen met het volledige tijdelijke telefoonnummer met het wachtwoord die staat in de welkomst e-mail die je van Simyo hebt gekregen na het bestellen van het abonnement.
Wanneer je bent ingelogd zie je dat het simkaartnummer van de simkaart van Simyo dient in te vullen.


Natascha, ik reageerde op de vraag van mijn man PeterE.

Zijn probleem is opgelost, nu mijn vraag nog, zie Persoonlijk Bericht aan jou.



(
Badge +6
Natascha, ik reageerde op de vraag van mijn man PeterE.

Zijn probleem is opgelost, nu mijn vraag nog, zie Persoonlijk Bericht aan jou.

(


Beste Koorelle,

Blij te horen dat het gelukt is.
Ik wil een simkaart activeren. Echter nadat ik het (voorlopige) telefoonnummer en wachtwoord in heb gevuld staat er dat het niet matched.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi yari2010, welkom op het Simyo forum!

Wat vreemd dat je die melding krijgt te zien! Op je account is op dit moment ook geen simkaart te zien die je zou moeten activeren. Gaat het misschien over een ander telefoonnummer dan waar je mee inlogt op het forum? Stuur me dan even het 06-nummer of simkaartnummer via een privébericht, dan kijk ik er meteen naar!

Wat ook wel eens wil voorkomen is dat er cijfers en letters worden ingevuld. Je simkaartnummer gaat echt over de eerste 8 cijfers van je simkaart. Is dat misschien waarom het niet lukte?

Reageer