.

Vraag

simkaart activeren

  • 18 April 2012
  • 1 reactie
  • 333 Bekeken

Badge
dag allemaal,
vorige week heb ik mijn telefoon verloren, alles netjes geblokkeerd nieuwe kaart aangevraagd enz.
de nieuwe kaart is binnen, maar nu moet deze weer geactiveerd worden... door te bellen naar de klantenservice.
MAAR HOE DOE IK DAT ALS IK NIET KAN BELLEN???

hoop dat iemand mij verder kan helpen.

groetjes astrid

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Astrid,

Allereerst onze excuses voor het ongemak en de vertraagde reactie.
Volgens ons systeem heb je inmiddels contact gehad met de Klantenservice om de simkaart te activeren. Uit je verbruiksoverzicht maken we op dat het gelukt is om gebruik te maken van de simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is veholpen.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha

Reageer